Avatar billede procept Nybegynder
29. august 2006 - 13:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Banner administrator.

Vi søger en person der har lyst til at administrerer vores banner system.

Opgaverne består af både grafiske og administrative udfordringer og kan kort beskrives som følgende:
Designe banner i forskellige størrelser.
Lave ændringer/tilpasninger på eksisterende bannere.
Oprette klienter og bannere i vores ”centrale banner system”.
Oprette betingelser for visning.
Kontrol og optimering af systemet.
Osv. osv.

Vi ønsker samarbejde med en person der bor i København.
Det er en fordel, hvis man har kendskab til phpadsnew eller noget tilsvarende.
Send en e-mail til mail(a)amagerbromediehus.dk med reference samt et telefon nummer. Aktuelle personer vil blive inviteret til et personligt møde, hvor opgaverne og betingelserne beskrives yderligere.
Avatar billede hoeks Nybegynder
14. september 2006 - 12:52 #1
Kan se, at I søger en person med bopæl i KBH. Dette kan jeg imidlertid ikke prale af at have... Meeen jeg kan ydermere se, at I ikke har fået noget svar endnu. Så Måske ville en fyr fra Jylland ikke være så værst alligevel ?
Lad mig høre fra jer
Avatar billede procept Nybegynder
14. september 2006 - 13:14 #2
Ja men, lad os maile sammen.
skriv til mail(a)amagerbromediehus.dk
Avatar billede procept Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:25 #3
lukker