Avatar billede geforce3 Praktikant
28. august 2006 - 19:31 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

værktøjslinjer hopper rundt

Hey, mine værktøjslinjer i startlinjen hopper frem og tilbage?:P Det drejer sig om nogle genveje til mapper, og så mediaplayer når den er minimeret... Jeg har scannet med AVG tidligere, så det er nok ikke virus.. Jeg undres! I hver fald irriterende, for det er ikke til at fange knapperne :D
Avatar billede kof Nybegynder
28. august 2006 - 19:51 #1
Har du prøvet at låse værktøjslinierne?
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. august 2006 - 20:18 #2
De er allerede låst, også selvom jeg låser dem op gør de det :S Lige nu er de stoppet igen, så det er kun en periodisk fejl.. Lidt træls
Avatar billede off-line Nybegynder
28. august 2006 - 21:36 #3
Prøv med Kaspersky gratis online scanner.
http://www.kaspersky.com/virusscanner
29. august 2006 - 08:42 #4
"...hopper frem og tilbage..." Hvordan ska' det forståes ? UDEN at DU gør noget som helst ?
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. august 2006 - 08:54 #5
Ja, jeg gør intet :S Altså nede ved siden af systray'en... Så flyver de fra venstre til højre. Det er kun 2 cm eller sådan noget, men ½ sekunds inteval, så det er sygt svært at fange dem
29. august 2006 - 09:06 #6
... ti hi - ganske sjovt spil ikk' ?
29. august 2006 - 09:07 #7
Well - for at udelukke evt. uønskede elementer, 'snavs'/virus på din putter så rul denne procedure ->
http://www.eksperten.dk/artikler/954
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. august 2006 - 09:17 #8
Jo - har også haft meget sjov med det :D Aldrig noget jeg har prøvet før..! Eller hørt om for den sags skyld, men nu er XP sku os noget mærkeligt noget nogen gange!

Men vil lige prøve at køre den igennem ved lejlighed.
09. september 2006 - 18:42 #9
Status ?
14. september 2006 - 16:29 #10
Status [2] ?
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. september 2006 - 21:15 #11
Undskyld jeg ikke har svaret! :( Jeg tror ikke det er spyware og sådan noget, da jeg har kørt en del af sådanne programmer. Men den har ikke gjort det i det sidste stykke tid, så den synes nok det er blevet for kedeligt, eller også er den begyndt at genere nogle andre :) Men vil du ikke lægge et svar, og også asveg, hvis I er villige til at dele point?
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. september 2006 - 21:16 #12
Så status må være jeg opgiver :P

Grunden til jeg ikke har svaret er jeg er i Skotland, og ikke altid lige har haft så meget internet tid.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. september 2006 - 21:45 #13
Tak for tilbudet, men jeg kan virkelig ikke tage point for den lille kommentar:)
17. september 2006 - 00:09 #14
Samme herfra ...
Avatar billede geforce3 Praktikant
17. september 2006 - 10:25 #15
Oki doki :) I skulle bare have tilbudet, for at have brugt tid på at hjælpe mig. Tak
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. februar 2007 - 18:07 #16
Jeg fandt fejlen :D Det var Peer Guardian...