Avatar billede aliaz Nybegynder
28. august 2006 - 16:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl på SP2 Install

Jeg har nu adskillige gange forsøgt at installere Service Pack 2 på en computer. På min egen og 2 foregående har der ingen problemer været, men hvis ikke den melder om "Fil beskadiget", venter den til midt i installationsprocessen og melder, at  "Installationsprogrammet kan ikke kopierer filen...". Det sjove er, at det er forskellige filer hver gang og selvom de ligger i mappen vil den ikke hente dem og man kan ikke få lov at vælge stien. Vælger man Annuller, spørger den, om man vil fortsætte uden den pågældende fil, men anden gang man siger Annuller (til den samme fil) bliver man promptet om at afslutte installationen.

Se evt: www.kidswatercamp.dk/Fejl.JPG
        www.kidswatercamp.dk/Afslut.JPG

Hvad gør jeg ved dette?
Avatar billede aliaz Nybegynder
28. august 2006 - 16:57 #1
Omg! Jeg lod installationen stå i baggrunden og gik i gang med at installere andre programmer, mens jeg håbefuldt ventede på et svar herinde fra. Efter installation af bl.a. codecs, Java, Nero og Norton ville jeg annullere SP2'en, men ramte "Forsøg Igen" og nu finder den pludselig alle filer og lader til at køre færdig!
Avatar billede miqe Nybegynder
28. august 2006 - 18:09 #2
VirusXP SøvnigPak 2 har ofte skapt problemer for mange ;o)
Mener faktisk stadig der er en hel masse firmaer der konsekvent holder sig fra, den da den bryder kompatibiliteten med en masse ældre vigtige programmer.
Dette dog fordi programmerne afhænger af sikkerhedshuller, som SP2 lukker.

Man kan godt undre sig over at den pludselig virker igen.
Går det helt galt, kan du evt. slette den og forsøge at hente den på ny.
Avatar billede kof Nybegynder
28. august 2006 - 18:59 #3
Man kan evt. prøve at slukke for internetforbindelsen.
Avatar billede hcma Novice
28. august 2006 - 19:17 #4
aliaz >>  da du har fået det til at virke igen, bør du selv lægge et svar herinde og så efterfølgende acceptere det, da spørgsmålet så kan lukkes !
gider du ikke også lige kigge på dine andre åbne spørgsmål og se om der ikke er nogle at dem som også kan accepteres/lukkes ?
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=aliaz&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede aliaz Nybegynder
28. august 2006 - 20:44 #5
Underligt var det i hvert fald... Det hjalp ikke at hente en frisk version. Den blev mødt med et "beskadiget fil" straks efter åbning.