Avatar billede masso Nybegynder
28. august 2006 - 00:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min menu virker ikke i Safari (mac)

Hej

Jeg har på min hjemmeside http://www.tiger-productions.dk en menu, som volder mig nogle problemer på mac computerer, muligvis også i firefox, det har jeg ikke tjekket.

Er der nogle herinde som evt. kan sige hvad der kunne være galt med koderne.. ved ikke hvafor nogle koder i skal bruge eller om i kan trække de ud af siden hvis i kigger på kildekoderne.. ellers siger i bare til så ligger jeg dem op:)

Håber meget på i vil hjælpe mig

mvh Mads
Avatar billede masso Nybegynder
30. august 2006 - 23:35 #1
har funde en anden løsning nu
Avatar billede masso Nybegynder
06. februar 2008 - 12:21 #2
lukket