Avatar billede domaz.dk Novice
24. august 2006 - 14:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vurdering af xtraservice.dk

Hej..

Jeg er begyndt at nå derhen med et nyt projekt hvor jeg skal have vurdering fra nogle andre end bare mig selv.. (:

så må jeg høre, hvad kan gøres bedre på denne side.
hvis i har nogle idéer på ting som den mangler så er de os velkomne...

www.xtraservice.dk

nb. jeg står ikke for teksten på siden så den behøver i ikke at vurdere...
Avatar billede twotimes Nybegynder
24. august 2006 - 17:49 #1
i mozilla viser den ikke alle de fire links øverst med det samme. Først ved mouse over. Ser ellers pæn ud.

Bliver lidt rodet i nederste halvdel. Måske skulle teksten stå til højre, og billedet der med "se vores vare sortiment" til venstre.
Avatar billede domaz.dk Novice
24. august 2006 - 18:05 #2
takker for din vurdering...

har ikke lige set den i mozilla endnu, men i firefox virker det ellers som det skal (: - men må lige tjekke det...

mener du ikke teksten til venstre og "se vores vare sortiment" til højre?
har også overvejet det, men undermenuer plejer bare at være i venstre side i de fleste tilfælde så derfor har jeg valgt at ha den der... men tror også jeg skal have adskilt selve teksten også undermenuen lidt bedre fra hinanden, evt. ved at bruge en anden baggrundsfarve ude i venstre side.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
24. august 2006 - 23:01 #3
frisk grafik. Dejligt at se. I stedet for et billede af en fabrik eller bygning, skal der være et billede af hvad det egentlig handler om - nemlig måtter. Frem med nogle billeder af personer og nogle måtter.

Og citationstegn med "service der går rent ind" lyder som et citat I selv kommer med. Man kommer ikke selv med citater, det lader man andre om ;o)

Kan ikke lide billedet af de to personer der er kappet over..

men udover det ser det fint ud. Gode og afdæmpede farver.
Avatar billede domaz.dk Novice
25. august 2006 - 07:48 #4
fastwrite: takker for din bedømmelse.

bygnings billedet skal også skiftes ud, men godt at vide jeg ikk er den eneste der syns der skal et andet billede op der.

hvad så hvis man nu undlader citationstegn... kan det så gå an? (: eller lyder det stadig for selvrosende?

billeder med de to afkappede mennesker kan jeg faktisk heller ikk li, men det er et krav fr firmaet eftersom det er det billede de kører rundt med på deres firmabiler :)

endnu engang tak for din bedømmelse / vurdering.

er der flere der har ting man lige skal tænke over ved siden er det mere end velkomment. - vil gerne give 60p til hver der har noget kritik jeg kan bruge... (:
Avatar billede fastwrite Nybegynder
25. august 2006 - 15:51 #5
Uden citationstegn kan det godt gå. Der er så mange slogans alligevel. Det må bare ikke virke som om en anden har sagt det, uden at der er noget hold i det.
Avatar billede jowii Nybegynder
25. august 2006 - 18:50 #6
Måske en smagssag, men hvorfor er der hvid baggrund på linksene når man holder musen over? Det blinker lige en enkelt gang, med hvid farve.

Det virker for mig, en smule uoverskueligt, som en fejl på siden, da den kun gør det første gang man har mouseover.

Jeg kan smaddergodt lide de fine link-farver, men at det giver et såkaldt blink første gang, man holder musen over, virker for mig, en smule fustrerende. ;)

En sådan ting og mening, er nok meget op til hvert enkel person, men det var i hvert fald min mening ;d (Det sjove er at det kun er første gang man holder musen over, den gør det ikke selvom man opdaterer siden, i samme vindue.)
Avatar billede domaz.dk Novice
27. august 2006 - 22:28 #7
jowii: det er der en ligisk og simpel forklaring på, og det kan faktisk også rettes rimelig nemt...

svaret er... preloading... de billeder som den bruger når du fører musen over er ikke loadet og derfor (alt efter din internet hastighed) tager det lidt tid at loade dem... mens de loades er der ikke noget billede og de er bare hvide (:

men du har ret i at det kan lige så godt lige rettes, og det vil jeg os lige gøre med et lille preload script (:
Avatar billede domaz.dk Novice
11. september 2006 - 10:02 #8