Avatar billede mcgoat Nybegynder
24. august 2006 - 10:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Statistik fejl?

Åbne spm 2
Besv. spm 611.121
Genereringstid 0,1671
Online brugere 444

skal dette forstås som der kun er 2 åbne spørgsmål på HELE eksperten? for jeg har da ingen åbne spg.
Avatar billede hcma Novice
24. august 2006 - 10:29 #1
har aldrig fungeret, så vidt jeg kan huske  :o)
Avatar billede snowball Novice
24. august 2006 - 10:30 #2
Fejlen er allerede registreret i vores bug-tracking system (og har været det længe) :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. august 2006 - 10:34 #3
Det ville være rart med et link til "bug-tracking system", på selve opret-spørgsmålsen siden..

Så kunne man lige kigge listen igennem for at se, om fejlen allerede eksisterer.

Jeg ved godt, at mange alligevel vil overse listen, og oprette nyt spm..
Avatar billede snowball Novice
24. august 2006 - 13:29 #4
Tja, både og. Man kan jo diskutere hvor "smart" der er at reklamere med hvilke (og hvor mange) fejl der er i systemet. Desuden kan listen til tider indeholde fejl som decideret kan misbruges.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. august 2006 - 16:13 #5
antallet i sig selv er maaske ikke saa pinligt

men tidspunkterne for fejlmeldingerne er det !