Avatar billede tobias_jul Nybegynder
22. august 2006 - 16:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjern kort osv. i GTA San Andreas

Er ved at optage nogle film i GTA San Andreas med fraps men ved ikke hvordan jeg fjerner kortet nede i venstrehjørnet og og boxen med liv, bodyammo og våben oppe i højrehjørne.
Nogen der kender et program eller et mod der kan gøre det.

(Udskyld jeg har lagt den her i 3D men viste ikke hvor jeg ellers skulle ligge, siden kunne godt bruge en kategori der hed Spil da jeg kan se det ikke er første gang det er skey)
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
22. august 2006 - 16:11 #1
*sket
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. august 2006 - 16:27 #2
Hvis der ikke er nogen genbejstaster til det i spillet, hvilket du kan undersøge i Option. Så tror jeg ikke der er nogen løsning
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. august 2006 - 16:27 #3
genvejstaster*
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
22. august 2006 - 16:50 #4
Har set i andre der har lavet film i GTA hvor det ikke har været der.. Så der må næsten være en løsning
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. august 2006 - 17:35 #5
http://www.gtagarage.com/mods/browse.php?C=54&State=&Type=0&Game=5&Order=Name&Dir=ASC&st=30

ligger mange mods her. mon ikke der er noget imellem. kan dog ikke finde det specifike til dig da jeg slet intet kender til spillet
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
21. september 2006 - 15:58 #6
Ingen af delene virker..
andre forslag?
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
21. september 2006 - 15:58 #7
Emne lukket!