Avatar billede hcma Novice
20. august 2006 - 11:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

exp.faq.dk (din uofficielle experten.dk) er nede

jeg har set at vejledningen på exp.faq.dk - din uofficielle eksperten.dk ikke er til at komme i kontakt med p.t. (serveren må være nede, og har været det i et stykke tid)
jeg har være så "fræk" at uploade en gammel kopi af efaq her:
(havde den liggende :o)  )
http://www.hcma.dk/e_faq/ExpFaq%20%20Din%20uofficielle%20eksperten_dk%20FAQ.htm
Hvis der er nogle som har indvendinger mod det, sletter jeg den straks
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2006 - 12:20 #1
Ingen indvendinger, men jeg har jo heller ikke været involveret i den :-)

Jeg lagde dog lige mærke til at alle henvisninger i den peger forkert og giver enten serverfejl eller 404. Blot til info.
Avatar billede hcma Novice
20. august 2006 - 12:37 #2
det er jeg klar over - jeg har simpelthen bare kopieret siden ind, uden henvisninger o.s.v. - bare for i det mindste at have den liggende
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2006 - 12:40 #3
Du kan jo skrive på info (a) expfaq dot dk  :)
Avatar billede hcma Novice
20. august 2006 - 13:03 #4
john >>  ski'e go' ide  -  jeg må være gået sukkerkold  -  har lige skrevet en mail
tak for hintet  :o)
Avatar billede hcma Novice
20. august 2006 - 19:10 #5
så har jeg fået tilbagesvar fra michael  (expfaq.dk) og nu skulle den være oppe at køre igen  (hans host havde skiftet server, men havde "glemt" at fortælle michael det)