Avatar billede jr40 Nybegynder
17. august 2006 - 09:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Basket-Kort.dk

Hejsa Eksperten.dk brugere

Jeg er lige blevet færdig med mit nye design, og vil derfor høre om i syntes det er bruger venligt og om det overhoved er efter jeres smag.?

(Skal lige siges at koden ser sikkert rodet ud, men det er selve det grafiske/brugervenlig jeg gerne vil have vurderet.)

Link:

www.basket-kort.dk
Avatar billede miqe Nybegynder
17. august 2006 - 10:14 #1
Virker enkel og overskuelig.
Ser ens ud i IE. Firefox og Opera. (Thumbs Up!)
Bedste karaktér går til den del der har med visning af kort og kort-info.

Går ud fra at der i sektionen "Vurdering" skal være pris-vurderinger af basket-kort!?

Når du under "Info" skriver "professionel vurdering" og "privat foretagende", betyder dette vel at du kører et firma? Dette står lidt tåget og burde måske skæres lidt mere ud i pap, om du er privat-person, privat-firma, you-name-it.

Flot topbjælke og generelt pænt design.
Ærgeligt at der er designet til en enkelt skærmbredde.
På min skærm fylder din side 50% af bredden. De fleste sider fylder også godt 50% af højden. Sammenlagt ned til en fjerdedel af min skærm, som er 1600x1200.
På en af mine andre computere 1024x768 fylder de fleste sider for lidt i bredden og for meget i højden (incl forsiden).
Avatar billede jr40 Nybegynder
21. august 2006 - 00:03 #2
mige>>> Mange tak for feedback som jeg helt klart har taget til mig.

Ang. højden og bredden så har du helt sikkert ret i af det sagens kunne gøres større så det passede bedre i flere forskellige opløsninger af skærme.

Dette issue vil jeg tage et kig på med det samme.

Men endnu engang tak for feedbacken..  :o)
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
21. august 2006 - 00:06 #3
Avatar billede fastwrite Nybegynder
24. august 2006 - 23:06 #4
udmiddelbart en fin side. Synes dog at der er for meget luft mellem topgrafikken og "nyheder". Smæk den op på samme højde som "forsiden" - så bliver det mere roligt at se på.

teksten "her vises 4 forskellige kort" er ligegyldig tekst. Vi kan jo godt se at det er 4 forskellige kort :o)

"nyt" der står og blinker - hold op med det....

men ellers udmærket side.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. september 2006 - 11:39 #5
Sker der noget her? Eller har du fået svar? Så husk at lukke dit spørgsmål igen.
Avatar billede miqe Nybegynder
15. november 2006 - 21:33 #6
Kunne du bruge kommentarerne??
Avatar billede jr40 Nybegynder
16. november 2006 - 17:08 #7
Helt klart, og sorry jeg ikke lige har fået udgivet points.
Avatar billede miqe Nybegynder
16. november 2006 - 18:04 #8
Helt iorden.
Tak for points