Avatar billede anold Nybegynder
16. august 2006 - 12:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HP bærebar kan ikke finde Mio 510E PNA

Hej
Jeg har en HP bærebar som kan ikke finde Mio 510E
via Bluetooth

jeg har godt nok Bluetooth ikonen i min proces bar men der sker ikke rigtig noget når jeg klikker på den
jeg kan heller ikke finde noget om bluetooth under kontrolpanel

hvad kan jeg prøve

kan jeg bruge programmet BlueSoleil når min bluetooth er indbygget i pc'en

anold
Avatar billede anold Nybegynder
17. august 2006 - 13:11 #1
OK nu har jeg kontakt med min PNA via programmet BlueSoleil
men det kan ikke passe at jeg ikke kan få den "interne" Bluetooth til at virke.
jeg kan se at Bluetooth ikonen i procesbaren er RØD men hvordan får jeg 'tændt ' for den så den bliver hvid ??
Avatar billede dennisbj Nybegynder
11. september 2006 - 14:24 #2
du skal først lige være sikker på du har bluetooth i din computer, ang, Bluesoil, så er det, det værste i følge min mening til bruge af bluetooth software..

Kan klart anbefale widcomm, det skal bare lige cackes, men så er du også godt kørende med bt    http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=328357
Avatar billede anold Nybegynder
25. januar 2014 - 00:55 #3
lukker