Avatar billede rubberduckone Nybegynder
13. august 2006 - 14:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

S-video, TFT og playstation

Hej,

En lille overvejelse...

Playstation 2 har jo som udgang et s-video stik (der evt. kan konverteres til SCART).

Men...
Er det muligt at konvertere det til f.eks. VGA, så man kan anvende en almindelig TFT monitor istedet for et fjernsyn?

- eller er der nogen der ved om man på anden vis kan konvertere s-video signaler, så de kan vises på PC skærme?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. august 2006 - 14:34 #1
Hvad har det med søgemaskiner-kategorien at gøre?

1) Find en bedre kategori
2) Luk dette spørgsmål
3) Opret samme spørgsmål i den rette kategori

Ved lukning af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Avatar billede rubberduckone Nybegynder
13. august 2006 - 22:02 #2
Så vidt jeg ved stod min maskine på "Generelt-IT".
... men jeg kan da være blevet "snydt" (som regel er IT fejl jo "fejl 40" fejl /;O) )
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. august 2006 - 23:43 #3
Ahh, ja..
Det sker faktisk nogen gange, at man bliver snydt, og spørgsmålet ender forskellige steder.. det er der flere der har sagt.. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. august 2006 - 23:44 #4
Du skal lige huske at markere dit navn, inden du klikker på Accepter-knappen..
Avatar billede loproc Praktikant
14. august 2006 - 12:31 #5
Her har du et pinout af stikkets connectors: http://www.gamesx.com/avpinouts/psxav.htm
Hurtig google søgning gav flg.: http://www.play-away.dk/product.asp?product=40