Avatar billede mezedge Nybegynder
09. august 2006 - 12:27 Der er 1 kommentar

3D Studio Max & Solid Works på MacBook Pro

Hej Eksperten

Min kæreste skal have en ny computer. Hun sidder på en Dell PC nu men taler om at skifte til Mac. Balladen er bare at 3D Studio Max og Solid Works ikke findes til Mac. Nu kan man imidlertid købe MacBook Pro som kan køre windows, men mit spørgsmål går på:

Er der nogen der har erfaring med at arbejde med 3D programmer, til Windows, på MacBook Pro?
Avatar billede jvnega Nybegynder
13. august 2006 - 16:04 #1
Når du installerer Windows via BootCamp kan du betragte computeren som en hvilken som helst anden PC, og den vil derfor også opføre sig som en sådan i 3d SM og SW.

Det er jo 'bare' en computer med Core Duo, PCI-Express grafikkort og S-ATA harddisk, hvor den har en slags speciel key der gør det muligt at installere OSX.

Derfor er mange i Mac-verdenen glade for BootCamp der gør det muligt at spille alle former for spil under Win XP.

Computeren er rigeligt kraftig til at køre begge programmer, og det vil derfor køre uden problemer..