Avatar billede graspman Nybegynder
08. august 2006 - 17:18 Der er 1 løsning

EPG til stofanet signalet

hej.

Jeg er ejer af et media center der understøtter EPG - Elektronisk program guide.
Jeg har i den forbindelse henvendt mig til Stofa for at høre hvorfor jeg ikke kan få kanalerne under postnummer 4700.
Stofa udtaler at det ikke er dem der levere signalet og ikke ved hvem der gør det.

er der nogen der ved hvem der styrer/laver disse xml filer, så man måske kan rette henvendelse til dem og spørge hvornår de har tænkt på at dække postnummer 4700.

Jeg har set at der findes andre grabber der kan bruges men.... det ville være nemmes hvis jeg ikke skulle til at rode med det.

mvh Grasp
Avatar billede graspman Nybegynder
05. juli 2007 - 16:38 #1
lukker