Avatar billede banjokenned Nybegynder
06. august 2006 - 20:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Start via Spacetast

Kort lille sprgs.... Min Power knap er semi defekt, hvilket bevirker, at den ikke altid vil starte... Er det muligt at konfiguere Xp eller et sted i Bios (har en HP Pavilion zt 3000), sit tastatur således, at man kan trykke på f.eks mellemrumstastern (deraf titel på sporgsmål) for at starte XP ????
Avatar billede zenze Nybegynder
06. august 2006 - 22:24 #1
Prøv at kigge din manual til  computer/bundkort igennem. Mange bundkort-BIOS'er giver mulighed for det du efterspørger. Det er imidlertid praktisk at det er en taste-kombination, så computeren ikke bare starter op, når du kommer til at berøre én tast.
Avatar billede banjokenned Nybegynder
14. august 2006 - 21:04 #2
der står intet desværre