Avatar billede overloaded Mester
04. august 2006 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cybercity og regninger.

Hej, er efterhånden begyndt at blive træt af at Cybercity ikke kan finde ud af det med deres regninger.
Bestilte for ca. 2 måneder siden en trådløs router ved en fejl som så blev sendt retur men på min faktura er der stadig et beløb på 45 kr. for leje af trådløs router.
Det virker rimelig amatøragtigt at lave den samme gentagne fejl og love at rette den og så den ikke bliver rettet alligevel - Så sparer de også en masse arbejde med alle de kreditnotaer.
Andre der har oplevet noget lignende.
Avatar billede robotten Praktikant
05. august 2006 - 08:35 #1
Du skriver, at du selv bestilte den ved en fejl, så skal du vel også selv betale den smule leje? Det er vel ganske rimeligt.
Avatar billede showsource Seniormester
05. august 2006 - 08:46 #2
jahh, måske de har en min. lejeperiode???

Har selv cybercity, og eneste bøf her, er hvis man flytter. Det tager en evighed at få flyttet sin forbindelse! (TDC)
Avatar billede robotten Praktikant
05. august 2006 - 09:40 #3
Har også selv Cc, og har ikke oplevet probelmer i den retning af, at man betaler forkert. Sker det, krediteres man uden problemer.

Æd de 40,-, og nyd det gode vejr i stedet :)
Avatar billede overloaded Mester
05. august 2006 - 10:07 #4
Alle kan begå en fejl men sku ikke den samme 40 gange i træk!
Så er den ikke længere.