Avatar billede spejder_leon Nybegynder
04. august 2006 - 09:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vis html kode som i browser i access

Jeg har koden

<html><body><table><tr><td>gruppe:<td><td>1234<td><tr>
...

</body>
</html>

Den  vil jeg gerne have vist som hvis det var i en webbrowser.

Hvordan?
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
04. august 2006 - 09:34 #1
Der er tale om access 97, og microsoft webbrowser activex objektet accepterer ikke .navigate kaldet
Avatar billede fynbohans Nybegynder
04. august 2006 - 13:21 #2
Du må forflare nærmere hvad det er du vil. Er det noget der bare skal indsættes i en formular en gang for alle eller er det noget der ændrer sig, når basen kører?
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
05. august 2006 - 13:58 #3
Nej, jeg har en statisk html kode, i et felt i tabellen. Den vil jeg gerne have vist som html på en formular eller i en rapport.
Avatar billede fynbohans Nybegynder
05. august 2006 - 14:45 #4
Det er stadig lidt uklart hvad du mener. Er det HTML-koden, du vil vise i et felt
eller er det teksten, som du ser i en webbrowser?
I begge tilfælde kan du bare via Clipboard kopiere det til din tabel.
Er der nogen problemer i det?
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
17. august 2006 - 00:35 #5
Jeg har en html kode, opfat det som en almindelig html fil.

Denne er bare gemt i et felt i en tabel. Jeg vil nu gerne have vist/fortolket html koden så den fremstår uden html tagsne, men som hvis filen blev vist en webbrowser.
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
22. august 2006 - 08:37 #6
Jeg har gemmer mit html indhold i en fil, og åbner den så i explorer med:

stAppName = "C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE " & filesti & filename
    Call Shell(stAppName, 1)