Avatar billede ironmaiden Nybegynder
02. august 2006 - 16:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logitech setpoint kan ikke installeres

Hej eksperter. Jeg ligger inde med det problem, at jeg ikke længere kan installere mit Logitech Setpoint software til mus & keyboard.
Hvad der konkret er galt, kan jeg ikke umiddelbart gennemskue, så det er der jeres hjælp kommer ind i billedet ;)
Jeg har her et link til et screenshot af fejlmeddelelsen: http://www.fotothing.com/xplode/photo/1f5d357d1f020b36c5e697699be33523/
- Så håber jeg i kan udlede noget af det, da jeg selv ikke kan få andet ud af det end at det omhandler et problem med en .DLL fil :)
Avatar billede ironmaiden Nybegynder
02. august 2006 - 17:16 #1
ikke nogen der kan hjælpe??
Avatar billede ironmaiden Nybegynder
02. august 2006 - 23:00 #2
Nå, fik selv rettet problemet.