Avatar billede hope2 Nybegynder
01. august 2006 - 09:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere XP - Asc.exe corrupted

Skulle lige installere WinXP på genboens computer(3 til 4 år gammel,har haft XP før) af en lidt ubestemmelig herkomst, har scsi-controler (som jeg stort set ingen erfaring har med).
Da jeg ikke kunne boote fra CD Rom, selv om jeg havde ændret bootrækkefølgen, prøvede jeg at installere XP med de 6 startdiskketter. Ved 4. disketter abrydes installationen idet Asc.exe corrupted, og jeg kan ikke komme videre. Er der nogen der har et bud? Jeg ikke rigtig kunne finde noget på nettet af lign. problem.
Er der nogen der har et bud?
Hilsen Hope2
Avatar billede pixar13 Nybegynder
01. august 2006 - 22:43 #1
Googlede lidt, fandt frem til denne side: http://www.willingsoftware.com/pad/showpads.php?cat=Utilities%2FDrivers%2FSystems%20Files%3A%3ADrive%20%2F%20Disc%20Misc.%20Utilities

.. læs under Advanced SmartCheck 2.1

Måske kan det rede det hele? Som sagt- har ikke prøvet det.
Avatar billede pixar13 Nybegynder
02. august 2006 - 12:43 #2
Virkede det?
Avatar billede hope2 Nybegynder
04. august 2006 - 11:18 #3
Undskyld det sene svar, har været bortrejst.
Nej det gjorde det ikke desværre; samtidig må jeg indrømme at jeg i min travlhed kommer til at skrive Asc.exe - det er selvføgelig asc.sys!!!
Derfor nedlægger jeg spørgsmålet, og prøver at oprette et nyt mere præcist!
Undskyld
Hilsen Hope2
Avatar billede pixar13 Nybegynder
05. august 2006 - 14:37 #4
helt iorden. Håber du får det løst :)