Avatar billede kaas Nybegynder
13. maj 2001 - 14:15 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Hosting partner..!

Hej.
Jeg er webmaster på en side om det populære manager spil: Championship Manager. Men jeg mangler et webhotel som ikke koster så meget. I øjeblikket hoster Frrepaq min side men oppetiden er minimal og servicen dårlig. Så jeg mangler et nyt webhotel..!

Jeg ville også høre om det ikke kunne lade sig gøre at få det noget billiger til gengæld for 50% af alle bannervisninger på siden og annoncer i nyhedsbrevene og den slags reklame...?

Jeg skal bruge omkring 25 mb. helst lidt mere og så bare standart som ASP og den slags.

Hvis du er med på ideen eller syntes der skal rettes lidt kan vi nok finde ud af det men bare kom med et tilbud.

Tak.
Jakob Kaas - www.champzone.dk
Avatar billede mortenka Nybegynder
13. maj 2001 - 14:16 #1
Check priserne på www.dht.dk, de er rimeligt billige..
Avatar billede parazite Nybegynder
13. maj 2001 - 14:18 #2
www.web-sale.dk er altid klar på en lille handel. :)
Avatar billede parazite Nybegynder
13. maj 2001 - 14:18 #3
Og det var naturligvis et svar.
Avatar billede kaas Nybegynder
13. maj 2001 - 14:20 #4
Jeg vendter lidt med at acceptere hvis der skulle ske noget. Men tak for de hurtige svar..!
Avatar billede dexxa Nybegynder
13. maj 2001 - 16:10 #5
Tja... Jeg har en server stående på loftet med linux på :-) Meen dæsværre kun PHP4 Og mySQL.. bruger den til nogle af mine egne projekter...
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 19:54 #6
www.internetplads.dk <-- Måske du kan finde noget bedre end FreePAq?
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 20:55 #7
Svar - og hvad med at få lukket?
Avatar billede p200 Nybegynder
30. august 2001 - 21:43 #8
Prøv @Net - http://www.anet.dk

De er friske og bestemt til at handle med. Deres driftskvalitet helt i top! Derom ingen tvivl.