Avatar billede lundique Nybegynder
29. juli 2006 - 14:21 Der er 2 kommentarer

Dygtig programmør søges - spil/chat udvikling

Hej

Jeg er ikke klar over om dette er det rigtige sted at poste det indlæg, men nu gør jeg det.

Jeg har en drøm om at fået lavet en 3d chat ala højhuset. NU sidder i nok og tænker, hvor latterligt, men jeg tror på det. Det eneste jeg mangler er bare en dygtig programmør, som kan lave chatten og dens funktioner..

Jeg selv sørger for grafikken, som jeg faktisk allerede har noget klar af, som i kan se, hvis det har jeres interesse!

Det er foreløbig et ulønnet job, som laves i fritiden, men mit mål er da at få diverse sponsorer også videre, så der kunne komme lidt penge ud af det i sidste ende også.

Har dette jeres mindste interesse, så kontakt mig, så kan vi tage en snak om hvordan og hvorledes!

Email: Christoffer_lund@hotmail.com (også min msn adresse)

/Lundique
Avatar billede cybermike Nybegynder
31. juli 2006 - 18:42 #1
Nej vi tænker "åhh nej, en til" ... der er cirka de første 3 indlæg rundt omkring på nettet om ugen med folk der vil have "3d chats" (og bare for at fluekneppe har der aldrig været noget 3d over netstationen eller højhuset som det åbenbart hedder du...det er ren og skær 2d ... ikke engang simuleret 3d) og desuden "bare programmering" er altså en pænt stor del...vi snakker nok de første 300 timer for bare en nogenlunde chat.

Det næste er så at du skal have folk til at benytte den, og du skal overbevise dem om at din chat er bedre, og i og med du netop bruger en eksisterende chat som forbillede vil det bare blive "endnu en netstationen".

Så skal du bagefter overbevise nogle sponsorer om at de skal købe reklamer hos dig....du kan godt se det bliver mere og mere kompliceret ikke?

Mit råd...dont.

Brug din energi på noget nyt...byg et spil f.eks. med 2d looket fra netstationen, ved ikke om det eksisterer. Men en kombi af et mmorpg og et 2d-chat system, det kunne være fedt.

Nå bare mine 5 øre.
Avatar billede krismort Nybegynder
18. august 2006 - 08:27 #2
Din ide skal være ustyrlig god før nogen gider at gå igang sammne med dig. Jeg er nysgerrig for at se hvad det er noget gfx du har lavet.

Jeg kan sige at et færdig udviklet projekt som højhuset normalt koster kassen at få udviklet så jeg du skal have en ustyrlig god ide før du for nogen som kan klare den opgave til at hjælpe dig.