Avatar billede tdafoobar Nybegynder
28. juli 2006 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ukendt feature på google top links, hvad ?

Hejsa

Svært at beskrive, men hvad er dette ?

http://olisan.dk/google_unknown.png

Og hvordan kan man få/lave det ? Noget som google selv laver ved ekstra store sites eller ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. juli 2006 - 21:44 #1
Der er tale om sites der er autoritative for deres område. Hvis du f.eks. søger på TV i den danske del af google vil du se at TV2 er autoritativt site for ordet TV i danmark.

For at opnå disse links skal google opfatte dit site som det vigtigste sige for det emne, det er ret vandskeligt som du nok kan forstå
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. juli 2006 - 21:45 #2
Altså ikke for ekstra store sites, men for de største, vigtigste sites inden for det område
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
28. juli 2006 - 21:46 #3
ahh fair :) Men så fik jeg da en forklaring.