Avatar billede kodak Mester
26. juli 2006 - 22:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Søg blandt egne

Hvordan søger man imellem de spørgsmål man selv har oprettet?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2006 - 22:33 #1
Så avanceret er søgemaskinen ikke.. :-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. juli 2006 - 22:36 #2
kan man ikke ...
gå i egen profil, oprettet spm... også søg der, via  fritekst..??
Avatar billede kodak Mester
26. juli 2006 - 22:40 #3
Når jeg gør det søger den kun det der står i fritekst feltet.

Alle dem der kommer fremhar jeg ikke kændt noget til
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2006 - 22:50 #4
Det tættes du kommer på det, er nok følgende kode:

java script:brugernavn='kodak'; keywords = prompt("Indtast søgeord:",""); if (keywords) { window.location.href='http://www.google.com/search?q=site%3Aeksperten.dk+inurl%3Aspm_creator%3D' + brugernavn + keywords.replace(/' '/g, '+'); } void(0)

Eller ligende..

Gem det som et bookmark.. så kan du klikke på bookmarket når du vil søge.. :-)

Hvis der er andre der vil bruge koden, ret lige "brugernavn" til.. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2006 - 22:51 #5
PS:
Hele koden er 1 linie..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2006 - 22:51 #6
Og man er velkommen til at forbedre koden.. huske at dele de forbedrede versioner.. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2006 - 22:54 #7
Der var en fejl i koden.. det er nu rettet:

java script:brugernavn='thesurfer'; keywords = prompt("Indtast søgeord:",""); if (keywords) { window.location.href='http://www.google.com/search?q=site%3Aeksperten.dk+inurl%3Aspm_creator%3D' + brugernavn + '+' + keywords.replace(/' '/g, '+'); } void(0)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2006 - 22:54 #8
Men hvad med dem man deltager i..? :-)
Skal man også kunne søge i dem, i samme søgning?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2006 - 23:05 #9
Anyways.. de hedder "spm_creator", "spm_part" og "spm_answer"..
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. juli 2006 - 13:26 #10
Det lyder meget indviklet det i snakker om der. De spørgsmål jeg deltager i eller har oprettet selv kan jeg finde under menu-punktet Konto.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. juli 2006 - 14:08 #11
jann-jensen> Ja, men nu har jeg deltaget i 5614 spørgsmål, som svarer til 188 sider á 30 spørgsmål per side.. :-)
Der er jo lidt forskel på at have deltaget i 53 spm, og 5614 spm.. :-)

Så er det klart nemmere med en slags søgemaskine.. :-)

Jeg ved godt at koden jeg smed ikke er perfekt.. det kan være at jeg kigger på det senere..
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. juli 2006 - 14:21 #12
Ja nu forstår jeg hvad du mener, så jeg vil skrive dette ud og se om jeg kan få det til at virke på sigt. Tak for tippet.
Avatar billede kodak Mester
22. marts 2007 - 00:26 #13
hmm det virker ikke.