Avatar billede mhnj Nybegynder
26. juli 2006 - 18:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Age of Empires II problem med opstart og Directdraw

Hej..

Jeg har et problem med Age of Empires II, som jeg har været ude og købe for nylig.
Første gang jeg installerede det, var lige efter jeg havde formateret min computer fuldstændig, og der kunne jeg godt spille det. Men dagen efter hvor jeg ville spille igen, kunne den ikke gå ind i det. Der poppede et vindue op hvor der stod "Could not initialize graphics system. Make sure that your video card and driver are compatible with DirectDraw"
Jeg kører med WinXP home, og min computer lever op til alle systemsgrav der er.

Jeg har prøvet at højre klikke på spillet og gå ind under egenskaber og set, om jeg kunne starte det op med Win 2000 men det gav heller ingen resultat.

Nogen der har en løsningsmulighed de ønsker at dele med mig? Så vil jeg blive meget glad.

Hilsen Michael
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. juli 2006 - 18:14 #1
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. juli 2006 - 18:18 #2
ellers er der et par foreslag her.->> http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-255499.php
Avatar billede mhnj Nybegynder
27. juli 2006 - 16:20 #4
Jeg har prøvet de links du sendte, men det hjalp ikke.
Men har haft snakket med en ven, han sagde jeg skulle køre spillet i mic 2000 og nu køre det fint. Ellers takfor hjælpen