Avatar billede desp Nybegynder
12. maj 2001 - 22:10 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

The-crow- Hvad synes i?

Hvad synes i om denne side?
www.zombie-n.subnet.dk
Dets indhold... Grafikken... designet`????
Avatar billede zycho Nybegynder
12. maj 2001 - 22:15 #1
Ok forside, men når man \"enter\" siden bliver stilen lidt dårligere....

Lige en ting: På startsiden står der i det levende banner: \"The Coolest Side\"

Det heder \"The Coolest Site\" hvis det endelig skal være engelsk.
Avatar billede desp Nybegynder
12. maj 2001 - 22:16 #2
ok... tak!
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. maj 2001 - 22:16 #3
1. side irriterer mig grænseløst.. skal sidde og vente på at kunne komme ind på selve side, og så ovenikøbet blive søsyg i samme omgang.. *ævs*
Generelt er opbygningen meget ala \"min 1. hjemmeside\" med sort baggrund og laaaaaang scoll..
Dette er så 1. indtryk hos mig..

Efter at have kigget lidt mere:
trykkede på \"next\" og bagefter på \"back\"
tjekkede så \"download\", og hooov et andet design?!..
Er det fordi den ikke er lavet til det nye??

Annika
Avatar billede zycho Nybegynder
12. maj 2001 - 22:17 #4
Subnet reklamen ødelægger siden MEGET. Prøv at se om der ikke er et andet sted hvor siden kan ligge hvor der ikke er reklame banner!!

Karakter:

Hvis du er nybegynder: 8@13
Hvis du er øvet: 6@13
Avatar billede zycho Nybegynder
12. maj 2001 - 22:21 #5
I øvrigt:

Lidt halvmodigt at ligge serials ud på siden. Vist nok ikke helt lovligt hva ??

Godt nok er det til gamle versioner, men det gør det ikke meget bedre....

Avatar billede nicki Nybegynder
12. maj 2001 - 22:39 #6
Jeg kan godt lide noget af det i starten, men jeg bliver lidt irriteret på den \"egentlige\" hjemmeside. Kort sagt det er ikke lige min smag.
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. maj 2001 - 22:53 #7
Der er kun EN måde hvor man kan bruge den ryste effekt ordentlig. Det oplede jeg for cirka et halvt år siden, da jeg var inde på en side for et mobil-disktotek. Man kunne vælge \"En fest med diskotek XXX\" eller \"En fest uden diskotek XXX\". Hvis man valgte uden rystede den i 2 sekunder, hvis man valgte med fortsatte den noget længere.

I toppen har du:
Subnet banner.
+ banner med din url (som om den ikke også står i adresselinjen).
+ danban reklame.
+ 3 små ubetydelige billeder, hvoraf 2 igen er en gentagelse af sidens navn.
+ et lyn

Og derefter kan vi så komme til at se selve indholdet... det er alt for meget skidt at placere i toppen.
Avatar billede davs Nybegynder
12. maj 2001 - 23:53 #8
Flot side, dog lidt for mange effekter, der minder for meget om hinanden. - Ryste effekten kunne jeg godt have undværet. Men godt at se at folk begynder at gøre noget mere ud af deres sider, uanset om man så kan lide indholdet eller ej.
Avatar billede kapla Nybegynder
12. maj 2001 - 23:56 #9
Er det kun mig der har set at dette sprøgsmål er lagt i den forkerte kategori?
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. maj 2001 - 00:00 #10
he... du har ret kapla0
Avatar billede desp Nybegynder
13. maj 2001 - 12:09 #11
Kan jeg få det konkret..?... altså kan i ikke sige hvad jeg skal ha væk fra siden... eller hvad jeg skal ligge?..
Avatar billede davs Nybegynder
13. maj 2001 - 13:33 #12
Jeg kan da give mit bud på det...

1. Rystelsen i starten (væk med den)

2. The coolest side -> Rettes til The coolest site

3. Downloade -> Rettes til Downloads

4. Banner for dig selv, opret et punkt hvor du kan præsentere dine egne bannere, til dem der har interesse i disse. - Man er jo kommet til selve siden, så bannere for dig selv er overflødig spildplads.

5. Crack - Nude - serial -> du burde kunne finde andet og mere spændende at kunne vise, med så meget kreativitet som resten af siden ellers viser.

Mere konkret kan jeg vidst ikke gøre det lige nu.
Avatar billede prodic Mester
13. maj 2001 - 16:29 #13
Næste gang du opretter et spørgsmål er jeg ret overbevist om at Admins helst ser du bruger den korrekte kategori!!!
Avatar billede davs Nybegynder
13. maj 2001 - 20:07 #14
Prodic, der er blevet gjort opmæsksom på at det er i den forkerte kategori... hvis du vil sige noget fornuftigt, så kan du jo prøve at svarre på det der er blevet spurgt om.
Avatar billede prodic Mester
14. maj 2001 - 08:10 #15
I den forkerte kategori...nej vel :)