Avatar billede flemming76 Nybegynder
23. juli 2006 - 21:07 Der er 2 kommentarer

Hjælp til køb af trådløs router

Jeg har efterhånden gået i lang tid og overvejet et køb at en trådløs router, men kan ikke rigtig bestemme mig, nok mest fordi jeg i bund og grund ved for lidt om det.

Jeg har udfra andres erfaringer besluttet mig for, at det skal være en Linksys, men hvilken????

Vil gerne have en som kan sende et kraftigt signal og kigger derfor mest på deres nye modeller - har haft kig på deres WRT54GX modeller, men er senest faldet over WRT300N - det er her min viden ikke rækker til at skelne mellem
hvad det er man køber (for mig at se kan de det samme!)

Hvad vil I foreslå, hvis kravet er et ordentligt signal til en bærbar med et indbygget centrino trådløs b/g netkort? Evt. en af de ovenstående?

Håber I vil hjælpe mig, ellers får jeg sikkert aldrig købt noget:-)

På forhånd tak!

Mvh.
Flemming
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. juli 2006 - 21:45 #1
Jeg kan klart anbefale wrt54g.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18516

Her kan du se at andre også anbefaler den:
http://www.eksperten.dk/spm/720945
Avatar billede tronic_ Nybegynder
23. juli 2006 - 23:03 #2
Prøve at kigge her for at finde info om linksys.
www.linksysinfo.org