Avatar billede jakobhh Nybegynder
20. juli 2006 - 20:09 Der er 4 kommentarer

RAM eller stort grafikkort

Jeg overvejer stærkt at købe Zepto 2425w, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal satse på. Kan man gå på kompromis med antal RAM (512 MB) og istedet satse på et godt grafikkort som f.eks. Geforce Go 7600/256MB?
Jeg skal hovedsageligt bruge computeren til skolebrug og skrive min kandidat afhandling. Skal ikke spille store advancerede spil, men dog se almindelige multimedie applikationer.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
20. juli 2006 - 20:25 #1
Hvis du ikke skal spille på den, så har du ikke noget at bruge et godt grafikkort til, så hvis valget er mellem mere RAM og et bedre grafikkort, så er det RAM du skal gå efter.
Avatar billede jakobhh Nybegynder
20. juli 2006 - 22:09 #2
OK. Tak.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
20. juli 2006 - 22:47 #3
:-)
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
24. juli 2006 - 13:34 #4
Du kan lukke spørgsmålet ved at acceptere mit svar...