Avatar billede aurum Nybegynder
20. juli 2006 - 16:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mine makroer holder op med at virke

Jeg har oprettet en skabelon med egen værktøjslinie.

På værktøjslinien ligger nogle knapper, som hver især har følgende kode:

Sub xxx()
'
' xxx Macro
' Macro recorded 07/07/2006
'
    ChangeFileOpenDirectory _
        "x:\xx\xx\xx\xx\"
        Dialogs(wdDialogInsertFile).Show

ActiveDocument.Protect Password:="xxxx", NoReset:=False, Type:= _
        wdAllowOnlyFormFields
End Sub

Diverse x'er er selvfølgelig erstattet af rigtige placeringer og navne :)

Nogle gange holder makroen desværre op med at virke, og når jeg klikker på knappen, så åbner word bare mappen 'My documents' i stedet for den placering, jeg har defineret.

Hvorfor?
Og hvad kan jeg gøre for, at den ikke pludselig holder op med at virke?
Avatar billede supertekst Ekspert
21. juli 2006 - 17:40 #1
Umiddelbart kan jeg ikke gennemskue problemet, når jeg anvender dine kode.

Det eneste problem, der kunne være - er at du beskytte dokumentet ved den første indsættelse - hvis du derfor indsætter en ny fil på næste side - så vil det give problem på grund af beskyttelsen  - men ikke at du i stedet ser "My doc."

Hvis du er interesseret - så må du gerne sende skabelonen m/værktøjslinien + kode til pb@supertekst-it.dk

Hvilken officeversion anvender du?
Avatar billede aurum Nybegynder
04. oktober 2006 - 15:18 #2
Jeg lukker sp igen.