Avatar billede jakke Nybegynder
17. november 1999 - 11:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke kører nogen spil

HEj jeg har nogen spil jeg ikke kan kører eks Quake2 der står når jeg går der ind bliver der grå skærm også er der en fejl hvor der står Expected vxd, 14 got 1.3 eller sådan noget.

HJÆLP!!!!
Avatar billede snorga Nybegynder
17. november 1999 - 11:42 #1
Det lyder som du ikke har de nyeste driver. (3d kortet/grafikkortet)

Prøv at hente nyeste driver.
Avatar billede sunesune Nybegynder
17. november 1999 - 12:02 #2
Forkert kategori. Det hedder 3D programmer og ikke spil. PROGRAMMER!
Avatar billede snorga Nybegynder
17. november 1999 - 12:05 #3
>>sunesune, Et spil er som sådan også et program.
Avatar billede xanadu Nybegynder
17. november 1999 - 12:37 #4
Jeg foreslår at omdøbe kategorien til "3D applikationer"...
Avatar billede snorga Nybegynder
17. november 1999 - 12:53 #5
hehe.. xanadu; Application=software, et spil kan alså godt være en application :)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
17. november 1999 - 13:22 #6
snorga>>> Ja det er flot men denne her kategori er beregnet til 3D-programmer...
Avatar billede snorga Nybegynder
17. november 1999 - 13:58 #7
3D-programmer.. Hvis et spil er et program (som det er), så er f.eks Quake et 3D-Program..

Men lad det nu ligge..

Avatar billede i11uzion Nybegynder
17. november 1999 - 14:07 #8
snorga>>> Hvis du har været her på eksperten i et rimeligt stykke tid, så kan det være at du har hørt Admin sige at han ikke sådan lige ville lave en spil-kategori fordi dette sted (som det er nu) er beregnet til at stille spørgsmål om computere og tilhørende programmer (ikke spil), og ellers så bruger man normalt fri debat kategorien til disse spørgsmål...

Det er også 3D Studio MAX kategorien han lige har lavet om til 3D - programmer i stedet for...
Avatar billede snorga Nybegynder
17. november 1999 - 14:15 #9
Det jeg lavede var bare et ord spil, jeg er godt klar over hvad kategorien er til for.. Men nu fik jeg da forklaret hvorfor jeg har fået email om spørgsmål i en kategori jeg ikke var tilmeldt i. (Jeg var tilmeld 3DS-Max, og det er jeg selvfølge stadig væk selv om den har skiftet navn:)

Jeg har været på et godt stykke tid (ved dog ikke om det er rimeligt stykke tid), har dog holdt mig til delphi kategorien.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
17. november 1999 - 15:00 #10
snorga>>> Hehe ok... : )