Avatar billede koep Nybegynder
17. november 1999 - 10:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HASTE PROBLEM HJÆLP!!!½

Hvordan læser jeg en NT partion fra windows 98 second edition???
Avatar billede Slettet bruger
17. november 1999 - 10:58 #1
www.winternals.com kan du downloade et par forskellige programmer der bla kan læse NTFS efter du har bootet på en dos-disk.

Jeg har brugt den sammen med en dos 6.x og 7, men jeg blev nødt til at bruge DOS 6, da jeg skulle have noget andet software med, som var inkompatibelt.

For at kopierer filer med lange filnavne ved jeg ikke om du kan bruge xcopy32, jeg kunne ikke (dos6), så winternals sendte mig en xcopy de selv havde lavet. Sig til hvis du skal have den. Deres Xcopy kunne dog ikke rigtigt håndtere novell-serveren, men ville godt være med da jeg kopierede over på en anden nt-partition.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 1999 - 10:58 #2
hov, det skulle vist have været et svar.
Avatar billede koep Nybegynder
17. november 1999 - 11:29 #3
Kan jeg ikke bare bruge win98 stifinder?
Avatar billede koep Nybegynder
17. november 1999 - 11:33 #4
Er der nogle der har noget shareware for jeg skal bare kopiere filerne fra den gamle NTFS harddisk til en ny win98 fat32 harddisk
Avatar billede mikroman Nybegynder
17. november 1999 - 12:53 #5
Det vil være nemmere bare at lave en extended partition med FAT og kopirere alle de NTFS-filer du skal bruge derover og derefter videre til windows 98. Du kan med partions magic 4.0 eller system commander ændre på dine partitioner uden at ødelægge den data der er der i forvejen.
Avatar billede koep Nybegynder
17. november 1999 - 13:16 #6
Vil det sige at jeg bare kan konvetere det gamle drev om til fat også kopiere filerne. Den gamle hd skal alligevel bare over i en ny comp og formateres efter filerne er overført
Avatar billede koep Nybegynder
17. november 1999 - 13:35 #7
Hvor kan jeg downloade partition magic??
Avatar billede munchi Nybegynder
17. november 1999 - 13:47 #8
Download DEMO på denne side demo'en kan også konvertere

http://www.powerquest.com/freestuff/index.html
Avatar billede koep Nybegynder
18. november 1999 - 09:34 #9
Jeg havde allerede fundet download stedet inden du kom med det så derfor ingen point til dig
Avatar billede koep Nybegynder
18. november 1999 - 14:26 #10
Der er bare et lille problem med denne demo version jeg kan ikke få lov hverken at oprette, konvetere eller noget som helst