Avatar billede aurum Nybegynder
17. juli 2006 - 10:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Form field - checkboks UDEN rammer

Jeg skal have sat nogle checkbokse ind i et worddokument.

Jeg vil gerne have udskrevet checkboksene uden rammen omkring, sådan at det kun er fluebenet, der er synligt.
Kan nogle hjælpe mig med en løsning på dette?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
17. juli 2006 - 12:01 #1
Du kan vælge : formater->punktopstilling->tilpas-> punkttegn -> vælg tegnet to pladser til højre for TM. Kilk evt. på skrifttype og vælg fed.

Så har du jo også det samme resultat.

Måske noget hurtigere, hvad med indsæt symbol? (flueben også to pladser til højre for TM tegnet)
Avatar billede aurum Nybegynder
17. juli 2006 - 14:00 #2
Jeg har løst det på anden vis.

Synes ikke at ovenstående er en løsning, jeg kan leve med :). Skemaet skal igennem flere 'hænder', og det må ikke være mere avanceret end at man bare kan klikke én gang.

Jeg har indsat et formfield (tekstfelt) dér, hvor man skal kunne afkrydse. Samtidig har jeg oprettet en værktøjslinie med en knap, som kalder en makro, der indsætter et flueben.
Når brugeren trykker F11 for at komme gennem form-felterne, kan han klikke på knappen, når der skal sættes et flueben.