Avatar billede nuzz Nybegynder
10. juli 2006 - 20:51 Der er 1 kommentar

Hp solution center - ingen enhed fundet

Jeg har en hp photosmart 475 den har tidligere fungeret fint både med hensyn til solution center, monitor og imagezonesoftwaren.

Jeg har så haft en Hp 3i1 (vistnok  en psc 1210, er ik sikker)installeret, men da den ikke virkede ordentligtblev den leveret tilbage. softwaren hertil blev afinstalleret efter bogen, men siden har 475'eren ikke virket ordentligt, det vil sige printeren virker, men softwaren kan ikke finde den. I solution venteret bliver enheden ikke fundet selv om det er installeret sammen fra oprindelig cd, monitoren er væk, så jeg kan ikke tjekke blækstatus osv. og i imagezone kører alle standard funktionerne, men alle de "smarte" hpting gør enten programmet ustabilt eller resulterer i en fejlmeddelelse.

Jeg har haft kontakt med hp's emailsupport, der sendte mig en mail med oprydningsredskaber, til at rydde op efter 3i1'en dette hjalp ikke.

jeg har manuelt haft slettet alt der bare lugtede af hp.

Og jeg har tidligere i dag haft telefonisk kontakt med supporten, der guidede mig gennem noget sletning af tiloversblevne registreringsdatabaser dette hjalp heller ikke en døjt.

Jeg har prøvet at hente driverne online, og at installere soft- og hardware uafhængigt af hinanden, menlige meget hvad vil de ikke "finde" hinanden.

Nogen der har et par gode forslag til en løsning?

Udover 475'eren har jeg i øjeblikket en epson stylus dx 3800 installeret, denne kører uden problemer.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. juli 2006 - 13:37 #1
Når du har haft fat i HP´s helpdesk, tror jeg ikke vi kan hjælpe meget mere...

Men ihukommende andre underlige tilfælde, så husk at slå dit antivirussoftware fra, når du installerer softwaren. HP´s software har det skidt med visse typer antivirus, og her opstår en sjælden gang imellem fejl. Så har du ikke prøvet det, er det da et forsøg værd...