Avatar billede sezam Nybegynder
10. juli 2006 - 17:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 6.0 hakker i det. Kan det være en slags virus

Har en mistanke til at jeg har fanget mig noget spyware/adware. Nogen som gider hjælpe mig af med problemet?
Har i første omgang kørt en hijackthis...det er vist dér man starter (?)
----------------------------------
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 17:36:05, on 10-07-2006
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
F:\Adaptec\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Philips ToUcam Camera\VProperty.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\crypserv.exe
F:\SYMANT~1\NORTON~4\GHOSTS~2.EXE
F:\Symantec 2004\Norton Antivirus\navapsvc.exe
C:\PROGRA~1\BLUETO~1\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
F:\SYMANT~1\NORTON~2\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
F:\SYMANT~1\NORTON~2\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
F:\Symantec 2004\Norton Antivirus\SAVScan.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\John\Desktop\hjt.exe

O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdaptecDirectCD] F:\Adaptec\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ToUcamVProperty] C:\Program Files\Philips ToUcam Camera\VProperty.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "F:\Quicktime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://F:\MICROS~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - F:\ICQ\ICQ\ICQ.exe
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {3D2CB570-D425-11D5-ABD0-00008369C46F} (CSMenu Class) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/DB/Menu.cab
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {41F17733-B041-4099-A042-B518BB6A408C} - http://appldnld.m7z.net/content.info.apple.com/iTunes4/WW/win/019-0312.20050111.MmVrT/iTunesSetup.exe
O16 - DPF: {8B3512EF-4FF5-4AA4-9CDE-56BB03E04B9F} (SAXFileEE ActiveX Control) - http://www.billedbutikken.dk/upload/SAXFileEE.cab
O16 - DPF: {CA79DF4A-E7DD-4175-A88A-7B72533A4130} (Sky Software FolderView ActiveX Control 6.0) - http://www.billedbutikken.dk/upload/digiupload.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {DEB21AD3-FDA4-42F6-B57D-EE696A675EE8} (IP-Uploader Control) - http://asp01.photoprintit.de/microsite/16/defaults/activex/ImageUploader3.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Crypkey License - Kenonic Controls Ltd. - C:\WINDOWS\SYSTEM32\crypserv.exe
O23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - F:\SYMANT~1\NORTON~4\GHOSTS~2.EXE
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - F:\Symantec 2004\Norton Antivirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - F:\SYMANT~1\NORTON~2\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - F:\Symantec 2004\Norton Antivirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - F:\SYMANT~1\NORTON~2\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede ejvindh Ekspert
10. juli 2006 - 19:22 #1
Jeg ser på den :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
10. juli 2006 - 19:23 #2
Der er ikke noget at se i HJT-loggen. Hvad får dig til at tro, at du er inficeret?
Avatar billede sezam Nybegynder
10. juli 2006 - 19:27 #3
Hmmm....måske er det så selve PC'en der er et problem med.
Jeg oplever at den fryser somme tider...i ca. 4-5 sekunder kan jeg ikke bevæge mus eller noget. Og så går det over. Hmmm..
Avatar billede ejvindh Ekspert
10. juli 2006 - 20:17 #4
Norton kan godt sløve pc'en lidt, men hvis det er noget, der lige er kommet, kan du evt. prøve at tage en scanning med Dr.Web, som nogle gange finder noget, som ikke kan ses i HJT-loggen:

Hent Dr. Web, og gem det på skrivebordet:
ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe

Genstart til fejlsikret tilstand (tryk F8 under opstarten)

Dobbeltklik på drweb-cureit.exe, den vil køre en expressscan, det siger du ja til. Lad den slette hvad den finder (say Yes to all)
Når den skriver "Select object for Scanning" nederst til venstre, skal du klikke på Options->Change settings.
Skift til fanebladet Scan, fjern fluebenet ved Heuristic analysis.
Skift til fanebladet - File Types, prik i - All Files
Skift til fanebladet Actions, her skal alle punkter under Malware sættes til Move.
Fjern flueben ved "Prompt on action"
Ved "Move path", skriver du i tekstboksen "c:\" Så der kommer til at stå "c:\infected".
Skift til fanbladet Log File. Der fjerner du flueben ved: "Scanned objects" og "Archivers name".
Tryk på Anvend

Klik så på det eller de drev du vil have scannet, der kommer en rød prik for at vise det/de er valgt.
Tryk så på den grønne pil nederst til højre, så scanner den.
Lad den slette/move hvad den finder (Say yes to all)

Når scanningen er færdig, gå op i file – Tryk på- Save Report list.

Så ligger der en en fil der her hedder "drweb.csv" på skrivebordet. Luk Programmet

Genstart til normal tilstand, kopier indholdet af drweb.csv herind, sammen med en ny hijackthis log.
Avatar billede sezam Nybegynder
10. juli 2006 - 22:24 #5
Længere nede resultatet. Måske har det ikke noget med sagen at gøre, men jeg kommer i tanker om, at min PC (jeg kører Win XP) det seneste stykke tid har haft et problem med CTR+ALT+DEL-funktionen; jeg kan ikke "tvinge" et bestemt program til at lukke (i det vindue som kommer op) som jeg kunne tidligere...

Fra DrWeb:
backup-20050601-214810-859.dll    C:\Documents and Settings\John\Desktop\backups    Trojan.Searcher    Deleted.
backup-20050601-214942-358.dll    C:\Documents and Settings\John\Desktop\backups    Trojan.Searcher    Deleted.
backup-20050602-213011-930.dll    C:\Documents and Settings\John\Desktop\backups    Trojan.Searcher    Deleted.
MiniBugTransporter.dll    C:\Program Files\Common Files\Real\WeatherBug    Adware.Minibug    Deleted.
A0048673.dll    C:\System Volume Information\_restore{82CD47ED-FED7-482F-B3A1-799D77698EB1}\RP266    Trojan.Searcher    Deleted.
A0048674.dll    C:\System Volume Information\_restore{82CD47ED-FED7-482F-B3A1-799D77698EB1}\RP266    Trojan.Searcher    Deleted.
A0048675.dll    C:\System Volume Information\_restore{82CD47ED-FED7-482F-B3A1-799D77698EB1}\RP266    Trojan.Searcher    Deleted.

HiJackThis:
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:20:31, on 10-07-2006
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
F:\Adaptec\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Philips ToUcam Camera\VProperty.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\PROGRA~1\BLUETO~1\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\WINDOWS\system32\crypserv.exe
F:\SYMANT~1\NORTON~4\GHOSTS~2.EXE
F:\Symantec 2004\Norton Antivirus\navapsvc.exe
F:\SYMANT~1\NORTON~2\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
F:\SYMANT~1\NORTON~2\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
F:\Symantec 2004\Norton Antivirus\SAVScan.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
F:\Microsoft Office\Office10\EXCEL.EXE
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\system32\dllcache\notepad.exe
C:\Documents and Settings\John\Desktop\hjt.exe

O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdaptecDirectCD] F:\Adaptec\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ToUcamVProperty] C:\Program Files\Philips ToUcam Camera\VProperty.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "F:\Quicktime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://F:\MICROS~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: ICQ - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - F:\ICQ\ICQ\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - F:\ICQ\ICQ\ICQ.exe
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {3D2CB570-D425-11D5-ABD0-00008369C46F} (CSMenu Class) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/DB/Menu.cab
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {41F17733-B041-4099-A042-B518BB6A408C} - http://appldnld.m7z.net/content.info.apple.com/iTunes4/WW/win/019-0312.20050111.MmVrT/iTunesSetup.exe
O16 - DPF: {8B3512EF-4FF5-4AA4-9CDE-56BB03E04B9F} (SAXFileEE ActiveX Control) - http://www.billedbutikken.dk/upload/SAXFileEE.cab
O16 - DPF: {CA79DF4A-E7DD-4175-A88A-7B72533A4130} (Sky Software FolderView ActiveX Control 6.0) - http://www.billedbutikken.dk/upload/digiupload.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {DEB21AD3-FDA4-42F6-B57D-EE696A675EE8} (IP-Uploader Control) - http://asp01.photoprintit.de/microsite/16/defaults/activex/ImageUploader3.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\Bluetooth\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Crypkey License - Kenonic Controls Ltd. - C:\WINDOWS\SYSTEM32\crypserv.exe
O23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - F:\SYMANT~1\NORTON~4\GHOSTS~2.EXE
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - F:\Symantec 2004\Norton Antivirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - F:\SYMANT~1\NORTON~2\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - F:\Symantec 2004\Norton Antivirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - F:\SYMANT~1\NORTON~2\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede ejvindh Ekspert
11. juli 2006 - 10:48 #6
Loggene ser fine ud. Hvilket program er det, som du ikke kan lukke ned?
Avatar billede sezam Nybegynder
11. juli 2006 - 23:07 #7
Har nu fundet ud af hvad problemet var. Min Norton Antivirus stod på "auto-protect". Kan absolut ikke anbefales da programmet suger en hel del power og skal gennem-analysere den mindste bevægelse. Tak for din indsats trods alt ! :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
12. juli 2006 - 12:39 #8
Ok -- alt i orden. Ja, norton kan bestemt godt være en ressource-sluger.