Avatar billede player1 Nybegynder
09. juli 2006 - 23:08 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Konvertere mp4 til mp3

Jeg skal bruge et gratis program til at konvertere to sølle filer fra mp4(m4p) til mp3!

Og jo, jeg kan godt finde ud af at søge med Google og se på sider med software.
Og så alligevel ikke. For jeg syntes det er håbløst umuligt at finde ud af hvad der kan hvad. Jeg har uden held haft flere installeret.

Altså vil jeg gerne have anbefalet et program som du *ved* fungere. Jeg er ikke interesseret i nogen it-lektion.
Jeg har beskæftiget mig alt for længe med dette 'lille' problem, så nu vil jeg meget gerne have det klaret, så jeg kan give mit til noget andet.

På forhånd tak.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
09. juli 2006 - 23:13 #1
Avatar billede player1 Nybegynder
09. juli 2006 - 23:18 #2
Åhh...suk! Netop det program har jeg - ligeledes efter anbefaling - haft installere tidligere i dag. Hver gang jeg åbnede det, kom Explorer med en fejlmeddelelse. Og sammen med den lukker programmet! :(

Andre forslag??
Avatar billede player1 Nybegynder
09. juli 2006 - 23:29 #3
Det kan da godt være at der sidder en masse som mener, at jeg nemt burde kunne løse dette selv. Men det kan jeg ikke (så ville jeg ikke spørge).
Vi kan ikke alle have IT som hobby. Jeg er en af dem der IKKE har.

Så er der en der kan/vil hjælpe med dette?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
09. juli 2006 - 23:29 #4
Kan det være fordi de er kopisikrede? Prøv om du kan brænde dem ud på en f.eks. sletbar cd som musikCD, derfra kan du jo altid tage dem ind igen og konvertere til mp3.
Avatar billede player1 Nybegynder
09. juli 2006 - 23:33 #5
Jeg har desværre kun CD-R liggende. Har prøvet at brænde dem på en sådan. De kan derefter godt afspilles via pc'en, men ikke mit anlæg. Det er derfor jeg vil convertere dem til mp3 (dem kan det klare).
Avatar billede player1 Nybegynder
09. juli 2006 - 23:35 #6
Det var to stykker musik som jeg *kun* kunne finde på iTunes. Jeg havde derfor ikke den mulighed at købe dem andet steds i et andet format.
Avatar billede player1 Nybegynder
09. juli 2006 - 23:36 #7
Er desværre tvunget til at gå nu. Er tilbage om ca. 45 min.!
Avatar billede norbert_ Nybegynder
09. juli 2006 - 23:38 #8
Prøv at læse denne tråd:
http://www.logicforum.dk/default.asp?VisThread=36467&strSoeg=
Jeg tror dit problem består i, at de er kopisikrede.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
09. juli 2006 - 23:41 #9
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. juli 2006 - 23:44 #10
Dette her program burde kunne løse dit problem.

http://www.burrrn.net/?page_id=4
Avatar billede player1 Nybegynder
10. juli 2006 - 00:37 #11
Det hjælper mig ikke. Forstår noget af det, men ikke nok til at jeg ved hvad jeg skal gøre (gælder begge link). For meget engelsk på en gang.

Jeg opgiver.
Avatar billede player1 Nybegynder
10. juli 2006 - 00:40 #12
Køber cd'en i stedet.
Avatar billede player1 Nybegynder
10. juli 2006 - 18:49 #13
norbert > For besværet ...
Avatar billede player1 Nybegynder
11. juli 2006 - 00:28 #14
Hmm.., det var nu meningen at jeg ville hgave beholdt halvdelen selv. Men nå, jeg samler ikke på point.