Avatar billede kamazoke Nybegynder
08. juli 2006 - 20:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dlink Di 624

Hej Eksperter.
Jeg forstår det simpelhen ikke, jeg har for lidt over en uge siden sat en trådløs router op hos en kammerat, og idag, da jeg skal ind og tilføje en ny PC til MAC listen i routeren, vil den slet ikke acceptere det kodeord, som jeg med garanti ved er det rigtige.. kører jeg D-link installationen igen spørg den om pass, det er det rigtige ifl. installationen, men når man selv skal ind, er der lukket af.. Hva skal jeg gøre?
Avatar billede erha Nybegynder
08. juli 2006 - 21:26 #1
Hej Kamazoke,

du er selvfølgelig opmærksom på caps-lock eller num-lock hvis det er en bærbar?
Hvis du taster passwordet et sted hvor det kommer i klar tekst (notepad) - kommer det så det du forventer?

Hvis du ikke kan komme ind med passwordet er der kun een ting at gøre - resette routeren. Der er en reset knap og jeg mener at du skal tage strømmen, holde reset knappen inde og sætte strømmen til igen.

Efter en reset gælder standard passwordet.

vh.
Avatar billede kamazoke Nybegynder
08. juli 2006 - 21:50 #2
Erha, jeg har styr på det med caps, det var bare fordi at under bruger sku der stå admin, med min linksys skal der intet stå, så jeg lukker spørgsmålet :P
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. august 2006 - 17:10 #3
Hva er standard kodeord?