Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2006 - 00:00 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Virker "Anmeld misbrug"

De seneste mange "Anmeld misbrug" jeg har sendt afsted er der umiddelbart aldrig taget affære på - i hvert fald mærker man intet til det som engang tidligere. Virker funktionen i det hele taget mere coadmins?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2006 - 10:33 #1
Tror jeg ikke...
Jeg har stadig en anmeldelse fra Marts der ikke er taget hånd om.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2006 - 10:33 #2
(På mig selv altså...)
Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2006 - 12:35 #3
kan du se eller ved du bare at en har anmeldt dig?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juli 2006 - 15:42 #4
der er ikke mange aktive coadmins tilbage

men jeg synes dog normalt at der sker noget inden for 1-2 dage når man anmelder
Avatar billede snowball Novice
08. juli 2006 - 16:53 #5
Vi modtager de anmeldelser der oprettes, og der bliver også taget hånd om dem - dog med meget variende responstid!

Det nuværende CoAdmin system er tåbeligt opbygget, og I har ikke adgang til de samme informationer om anmelderne som I havde tidligere. Derfor sker der jævnligt misforståelser og det kan til tider også se ud som om der slet ikke sker noget (især hvis man holder øje med sine anmeldelser via det gamle CoAdmin system, for de 2 systemer er slet ikke kompatible med hinanden!!!)
Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2006 - 17:11 #6
ok - det er sådan set bare fordi at der i "gamle dage" ofte blev skrevet i de spørgsmål hvor en eller flere blev anmeldt (fx hvis spørger havde beholdt point eller lignende) men nu sker der ingenting og derfor ser det ud som om systemet er dødt.
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2006 - 14:41 #7
nå - der er stadig ikke sket noget i mine anmeldelser, så enten er jeg helt forkert på den hvad angår ekspertens regler eller også er der nogle småhuller hist og her.

Jeg lukker her :)
Avatar billede keysersoze Guru
07. oktober 2006 - 11:02 #8
æv altså - jeg hader dette anmeld system :(
Avatar billede keysersoze Guru
11. november 2006 - 01:36 #9
snowball >> ved ikke om du følger med her, men jeg synes jeg har anmeldt et par stykker efterhånden - både brugere som misbruger pointsystemet og spørgsmål der er ulovlige - og jeg ser aldrig en reaktion. Er det muligt at se om klagen i det hele taget er gået igennem eller er det efterhånden bare spild at anmelde misbrug?
Avatar billede snowball Novice
13. november 2006 - 15:19 #10
Efter hvad jeg lige umiddelbart kan se, så har du 3 åbne anmeldelser på at brugere tager point tilbage selvom der er kommet et svar. Jeg kan desværre ikke se hvilke anmeldelser du samlet set har lave, så jeg skal ikke kunne sige hvad der er sket med de andre. Jeg er dog ret sikker på de er blevet oprettet og behandlet i selve systemet.

Med de systemet vi kører med i dag, har I desværre ikke mulighed for at se hvad der sker med de anmeldelser I selv oprettet (har lige testet) - I kan kun se dem hvor I selv er anmeldt, hvilket kan ses på http://www.eksperten.dk/coadmin/

Når man oprettet en anmeldelse, så er den gået igennemt hvis I ser noget i stil med nedenstående.

Anmeldelse 4025
id    4025
Anmelder    <dit brugernavn>
Oprettet    man 13 nov 2006 14:52:43 CET
Opdateret    man 13 nov 2006 15:00:11 CET
Status
Referencer
Handling    id    Tekst    Brugernavn    Status    Point    Oprettet    Aktivitet

At alt dette er for dårligt kan vi hurtigt blive enige om, men årsagerne er mange og vi må nok leve med det et stykke tid endnu. Jeg vil dog helt klart mene at man fortsat skal anmelde det hvis man oplever noget der overtræder reglerne.
Avatar billede keysersoze Guru
14. november 2006 - 23:55 #11
bliver du aldrig træt af at undskylde på ekspertens vegne? ;)

Jeg glæder mig virkelig til at der sker noget med eksperten - dette er simpelthen for ringe af IDG mandskabsproblemer eller - så det er lækkert at se nogle der interesserer sig for sitet.
Avatar billede snowball Novice
15. november 2006 - 14:40 #12
Svaret på det spørgsmål skal nok findes i den sidste sætning du skrev - både på godt og ondt ;)
Avatar billede snowball Novice
21. november 2006 - 12:13 #13
Blot til info: Hvis du gerne vil have fjernet en karma, så husk venligst at vælge den pågældende karma inden du opretter anmeldelsen - ellers kan vi ikke fjerne den!
Avatar billede keysersoze Guru
21. november 2006 - 12:40 #14
ah ja - lige præcis den del virker nu ikke særlig brugervenlig. Har klikket frem og tilbage og prøvet alt muligt uden held - har dog fundet det nu :)
Avatar billede keysersoze Guru
10. december 2006 - 11:48 #15
hvad sker der reelt hvis jeg anmelder en for at beholde point? i gamle dage kiggede en coadmin for det meste forbi og lagde en kommentar men det har jeg ikke set noget af de sidste par gange - sendes der en mail til vedkommende (og hvis, hvordan følges der så op på det) eller?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 12:39 #16
Der burde følges op på sådanne kommetarer - pointmisbrug er jo ikke tilladt, og at beholde point er lige så slemt (værre) end at give for mange point eller forlødning udenom eksperten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 12:39 #17
forlødning = for løsning