Avatar billede miqe Nybegynder
07. juli 2006 - 13:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Reloggin sletter indlæg

Nu har jeg for gud ved hvilken gang, mistet et indlæg fordi jeg har brugt et eller to minutter for meget på at skrive det.

Ved at kigge diverse indlæg igennem, ses det er det er et gennemgående problem.

Det må kunne lade sig gøre for jer at sørge for at Titel og Spørgsmål bliver gemt og derefter bliver oprettet automatisk når man er kommet forbi skærmen med re-login efter at have trykket på "Opret spørgsmål".
Avatar billede fromsej Praktikant
07. juli 2006 - 13:38 #1
Jeg gør det, at skal jeg skrive et længere indlæg, laver jeg det i notesblok, så forsvinder det ikke, hvis man er så længe om det at man skal logge ind igen.
(Bitter erfaring)
Avatar billede miqe Nybegynder
07. juli 2006 - 16:54 #2
Det gør jeg også nogle gange, men det burde ikke være nødvendigt!
Avatar billede fromsej Praktikant
07. juli 2006 - 17:40 #3
Nej, det har du ret i, men i forhold til så meget andet der skal ændres, tvivler jeg på at det er ret højt prioriteret.
Se evt her:
http://www.eksperten.dk/spm/708419 - http://www.eksperten.dk/spm/645643
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juli 2006 - 20:17 #4
Hvad er længe?
Har flere gange begyndt på et indlæg, hvorefter jeg i en halv time til 3 kvarter har googlet efter forslag til problemløsning
Avatar billede miqe Nybegynder
08. juli 2006 - 21:21 #5
John>> Ved ikke om spørgsmålet var rettet mod mig eller fromsej, men jeg har personligt ikke taget tid på det. Nogle gange synes jeg der går kort tid og andre gange synes jeg at jeg bruger en del tid.
Ser personligt ikke noget skidt i at man tvinges til at logge ind igen når man har været idle et stykke tid.

fromsej>> Jeg benytter også en anden metode (når jeg husker det), der går ud på (i firefox) at åbne en ny tab med f.eks. ekspertens startside. Så kan jeg opdatere den før jeg trykker på "Send" i redigeringsvinduet.
Avatar billede fromsej Praktikant
09. juli 2006 - 12:48 #6
Jeg mener man ryger af efter ½ times inaktivitet, men jeg har nu aldrig taget tid på det.*S*

Godt tip med Firefox. :-)
Avatar billede miqe Nybegynder
09. juli 2006 - 20:24 #7
Så vidt jeg ved kan det ikke lade sig gøre med Opera, men jeg har dog ikke afprøvet det.
Det skulle være noget med at Firefox deler Session mellem de forskellige tabs, imens det andre browsere vidst nok skulle give et nyt session-ID til hver tab.
Er dog ikke helt 100% sikker på om at det ikke er noget ævl jer fyrer af :o)
Avatar billede miqe Nybegynder
11. juli 2006 - 22:17 #8
Ser ikke ud til at der kommer mere i dette indlæg.
Tak for kommentarene, som har åbnet mine øjne for hvor meget arbejde der ligger bag eksperten.