Avatar billede onkelmor Nybegynder
03. juli 2006 - 22:24 Der er 1 kommentar

Movieclip hopper tilbage til start?

Hej

Jeg har et problem her. Når man klikker på en af firkanterne, så ruller det andet movieclip ned og i det movieclip er der et andet movieclip (indhold). Når det er i bevægelsen på vej ned står der et tal, men når 'tæppet' går helt ned skifter den tilbage til frame 1 i movieclippet indhold. Jeg vil have at den ikke skal gå tilbage til frame 1 i det movieclip men blive på den frame den var på da det var i bevægelse på vej ned? Kan det forstås?

http://onkelmor.dk/side.fla
Avatar billede onkelmor Nybegynder
04. juli 2006 - 23:56 #1
Hvad? Der er gået over et døgn nu og stadig ingen svar? Ligner ikke eksperten :D Er alle på ferie?