Avatar billede kasper4700 Nybegynder
03. juli 2006 - 12:04 Der er 10 kommentarer

HJÆLP tak!

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med.. jeg kan ikke få åbnet min windows jobliste, der sker intet når jeg trykker ctrl + alt + del, jeg aner ikk hvorfor dette sker?? er der nogen der ved hvilket problem jeg har.. min firewall har også fundet en fil som prøver at få adgang til min computer, den dukkede op ud af det blå, men jeg kan ikke slette den, fordi den bruges af andre programmer?? har kørt min virusscan og der er intet virus at finde.. håber i vil hjælpe.. Kasper
Avatar billede hcma Novice
03. juli 2006 - 12:20 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2006 - 12:32 #2
Husk at bruge korrekt kategori næste gang ;)
Avatar billede kasper4700 Nybegynder
03. juli 2006 - 12:48 #3
anede ik hvilken en jeg sku ta..
Avatar billede kasper4700 Nybegynder
03. juli 2006 - 12:54 #4
hmm.. forstår det ikk lige hcma.. det virker i hvert fald stadig ikke??
Avatar billede hcma Novice
03. juli 2006 - 13:12 #5
du skal tage denne:  Download xp_taskmgrenab.zip. Open the ZIP file and extract or run the EXE inside.
Avatar billede kasper4700 Nybegynder
03. juli 2006 - 14:37 #6
ja det har jeg gjort, men der sker stadig ikk noget.. den henter jo den .exe fil.. og så åbner jeg den og trykker apply, men der sker stadig intet.. kan ikk få joblisten frem
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. juli 2006 - 15:00 #7
Prøv med et højreklik på proceslinien > vælg derefter med venstreklik, Jobliste...
Virker det?
Avatar billede kasper4700 Nybegynder
03. juli 2006 - 15:08 #8
nej.. heller ikk
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. juli 2006 - 15:22 #9
Prøv at geninstallere den Service Pack du benytter nu - det burde løse problemet.
Hvis den er integreret på den Windows CD, kan du antageligt nøjes med at reparere Windows.

Rep:
http://spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/repair-xp.htm
Avatar billede kasper4700 Nybegynder
03. juli 2006 - 16:05 #10
okay..