Avatar billede Morten Novice
30. juni 2006 - 08:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Jeg Skal Havde Ny Skærm Og Håber I Vil Hjælpe Mig

jeg har en
-sony multiscan E220 trinitron

og hvade en
-fujitsu siemens scaleoview T17-2

jeg vil gerne havde en widescreen til spil max. 8 ms og helst 16.7 milioner farver men 16.2 er også fint. gerne sort men det er ikke noget der ligger så tungt. og det SKAL være en fladskærm!

på forhånd 1000 tak i får 100 poing hvis det er et godt svar:P
Avatar billede Morten Novice
30. juni 2006 - 08:33 #1
point*
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. juni 2006 - 08:39 #2
Avatar billede c-holst Novice
30. juni 2006 - 21:06 #3
er der i øvrigt et budget
Avatar billede jvnega Nybegynder
01. juli 2006 - 22:10 #4
Jeg har selv en Samsung 940B, den er fantastisk god til spil, billeder står meget flot og klart, og den har både mulighed for at blive hævet og Pivot-funktion, desuden har den både VGA og DVI og skift mellem disse, hvis du har to computere sat til, fungerer perfekt, er ganske enkelt mere end tilfreds med denne skærm!
Avatar billede Morten Novice
02. juli 2006 - 20:12 #5
mellem 2000 og 3500 kr ca.

(er der et link til samsung 940B??)
[jeg er ikke så go til det med skærme så alt dem med VGA og DVI siger nul og nix i mine øre]
Avatar billede Morten Novice
02. juli 2006 - 20:14 #6
20 tommer hvor mange cm er det ca?? og hvad med 19?? er widesceen godt til spil??
Avatar billede c-holst Novice
02. juli 2006 - 21:26 #7
http://flatpanels.dk/
generel info om fladskærme
kig i venstre side, der er mange artikler
Avatar billede Morten Novice
04. juli 2006 - 16:49 #8
-19 tommer hvor mange cm er det fra hjørne til hjørne?

-hvad er størst widescreen eller almindelig??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. juli 2006 - 17:52 #9
19" diagonalt (øverste venstre hjørne til nederste højre hjørne) er 48.26 centimeters

En windescreen 19" måles på samme måde. Så en Wide screen 19" er lavere, men bredere end en almindelig 19". Forholdene mellem redde og højde er for en almindelig skærm 4:3 og for en widescreen 16:9, ilustreret her under:

AAAAAAAAAAAA WWWWWWWWWWWWWWWW

"Skærmene" er ude af propertion, fordi bogstaverne ikke er lige høje og brede, men det giver en rimelig ide.

Sagt på en anden måde så vil en 19" almindelig skærm være lige så høj som en 24" widescreen. Men widescreenen vil være en del bredere!!!

Håber ikke jeg forvirre!
Avatar billede Morten Novice
06. juli 2006 - 12:42 #10
nej 1000 tak hvad er så bedst??
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:02 #11
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.
Avatar billede Morten Novice
14. december 2007 - 13:34 #12
lukket