Avatar billede izyr Juniormester
28. juni 2006 - 21:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

jeg tror at zonelalarm security suite blokerer msn ikoner

Hejsa
Jeg kører med nyeste version af zonealarm security suite, og nyeste version af msn messenger.

Problemet er at når jeg sidder og chatter via msn og folk forsøger at sende emote-icons til mig, så vises de ikke... jeg kan heller ikk sende til dem. Jeg kan dog selv tydeligt se dem jeg forsøger at sende...

Tænkte bare om nogen havde løsningen på det...

takker
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
28. juni 2006 - 21:47 #1
Prøv at gå Zonealarm, fanebladet Privacy, og eksperimenter lidt med indstillingerne der. Fjern evt alle restriktioner, og aktiver dem en efter en, og se hvilke en der driller
Avatar billede hansen_81 Nybegynder
01. juli 2006 - 15:48 #2
evt. ad blocking, eller.. under privacy..
Avatar billede izyr Juniormester
24. januar 2008 - 10:36 #3
lukkes