Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
26. juni 2006 - 11:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billeder forsvinder

Min chef har et problem, som jeg har lovet at løse for ham. Ofte når han åbner et Word-dokument med billeder, kan disse (billederne) ikke ses. Når vi andre åbner samme dokument, kan vi sagtens se billederne på vores skærme.

På chefens skærm er der bare blankt, hvor billederne burde være. Klikker man så i området, hvor billedet skulle være, får man rigtig nok en markering/ramme, hvor billedet er. Minimerer jeg det så en smule, VUPTI, så er den der !

Hvis vi så gemmer dokumentet med det mindre billede, som han kan se og åbner igen, ØV så er situationen den samme, vi kan ikke se billedet og må starte forfra.

Nogle gode ideer til, hvor det kan være galt ?
26. juni 2006 - 12:03 #1
Det kan være feltet "Vis pladsholder til billeder" der er blevet valgt.

Funktioner->Indstillinger, fanen Vis
26. juni 2006 - 12:06 #2
Hvilken version af Word?
Avatar billede dla Praktikant
26. juni 2006 - 13:00 #3
Det kan også være et hukommelsesproblem, måske har I mere ram end han.
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
26. juni 2006 - 13:45 #4
Vi har begge en Pentium 4 504 MB RAM og kører på XP proff.
Hans Word er en 2002, min er fra 2000.
Vis pladsholder er uden "flueben" ved os begge.
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
27. juni 2006 - 10:56 #5
Er der ikke andre gode forslag? Ovenstående gav desværre ikke noget
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
04. august 2006 - 11:59 #6
Øv, intet hjalp. Lukker