Avatar billede spif2001 Nybegynder
20. juni 2006 - 12:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Messenger

Så lige at Windows Live Messenger er blevet frigivet, men er der overhovedet noget nyt i den?

Det eneste jeg kan se er en "del-en-mappe-med-en-ven" funktion og bedre webcam (som jeg ikke vil bruge alligevel).

Det jeg vel egentlig spørger om er, om det kan betale sig at installere den eller man ligeså godt kan beholde den gode gamle MSN Messenger?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. juni 2006 - 13:32 #1
Jeg har haft den inde men jhar slettet den igen, da den gik istå hele tiden så jeg venter til betatiden er overstået
Avatar billede spif2001 Nybegynder
20. juni 2006 - 13:51 #2
http://get.live.com/messenger/overview

Den er vel ikke Beta længere?
Avatar billede kelly69 Nybegynder
20. juni 2006 - 15:14 #3
den er stadig beta :) der er ikke rigtig nogle grund, det ser bare flottere ud, hvis man har windows vista betaen (: der er vist noget nyt med delings mapper.
Avatar billede yxos Nybegynder
20. juni 2006 - 16:02 #4
Desuden kan du nu kun vælge enten at have dine kontakter repræsenteret med messenger ikoner, blå eller røde, eller KÆMPE avatars.
Den størrelse der fandtes i 7.5 er der desværre ikke mere.
Men indrømmet, det hele ser lidt mere fancy ud !
Avatar billede inglenook Praktikant
20. juni 2006 - 16:16 #5
kelly69 > Den er lige blevet frigivet i den (foerste) endelige version:
http://www.computerworld.dk/art/34411?a=fp&i=1
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2006 - 19:20 #6
Offline beskeder
Omdøbe kontakt personer
share funktion

Umiddelbart de eneste forbedringer.

(At kunne omdøbe sine kontaktpersoner var grund nok til mig til at skifte til en beta :))
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2006 - 19:22 #7
inglenook> Microsoft DK har vist glemt at lægge den endelige version ud :D
Avatar billede spif2001 Nybegynder
21. juni 2006 - 09:05 #8
Ja den omdøbning var da en nice feature.

Læg et svar, dem der vil have, så lukker jeg spørgsmålet ved 16 tiden i dag.
Avatar billede yxos Nybegynder
21. juni 2006 - 09:57 #9
Ja, med omdøbningen bortfalder grunden til at have msg+.
Den var jeg nu ellers meget glad for. Og den har stadig en bedre historik end MSN, Undskyld; Live messenger, synes jeg.