Avatar billede monyt Nybegynder
17. juni 2006 - 16:37 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

program til at fjerne stemmer med

hey alle sammen skal bruge et program som kan fjærne stemmer fra en sang som jeg skal bruge til en sang idag .... plzzz help me :P
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juni 2006 - 16:44 #1
glem det, hvis ikke stemmerne ligger på et separat spor, så tager det dage at fjerne stemmerne fra blot en enkelt samg, hvis det skal lyde acceptabelt, og det skal gøres manuelt.
Avatar billede monyt Nybegynder
17. juni 2006 - 16:50 #2
hmmm det er fra sangen birthe kjær - vi maler byen rød
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juni 2006 - 17:14 #3
SAngen er sådan set ligegyldigt. spørgsmålet er hvilket medie du har sangen på. Hvis du ikke har den på f.eks. et 8 sporte bånd, hvor vokalen har sit eget spor, så er det en meget langsommelig process hvis det skal lyde ordentlig. 15 sekunders musik på 6 til 8 timer
Avatar billede monyt Nybegynder
17. juni 2006 - 17:19 #4
hmmm så meget forstand har jeg ikke på det... men du hvad hedder programmet... så kan jeg da lege lidt med det...
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juni 2006 - 17:37 #5
Det kræver det rigtige lydkort, f.eks. Creative Sound Blaster Audigy 2 eller bedre og der følger såftware medh vhis jeg ikke husker helt forkert
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2006 - 18:35 #6
Hvad med at hente sangen som MIDI fil? Det ville løse problemet

ellers vil jeg foreslå et program med en karaoke funktion (man kan helt sikkert på et plugin til MediaPlayer eller Winamp), jeg ved at programmet Transcribe har denne funktion. Den kan dog ikke gemme sangen som en lydfil!
Avatar billede gratis Nybegynder
18. juni 2006 - 06:18 #7