Avatar billede landesman Nybegynder
17. juni 2006 - 01:00 Der er 4 kommentarer

1 mac adresse for meget i router.

Hej
Jeg har en mac adresse for meget registreret i min router ( 4 stk mac adresser ) men kun 2 computere og en ip telefon tilsluttet. Hvad kan være galt ?
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. juni 2006 - 08:29 #1
ER den trådløs?
Avatar billede landesman Nybegynder
17. juni 2006 - 16:18 #2
Nej, det er ikke en trådløs router, men jag har tidligere haft en trådløs router og dermed en dongle installeret på den ene computer.
Avatar billede peet49 Nybegynder
19. juni 2006 - 09:21 #3
Reeset router og se, om du stadig har problemet.
Avatar billede landesman Nybegynder
19. juni 2006 - 13:39 #4
Både ja og nej. Efter jeg har resat routeren, viker det hele fint igen, men efter nogle timer eller dage er den gal igen og jeg kan igen se en MAC adresse for meget i min router. Det ser ud til at være den bærbare, hvor jeg tidligere har haft installeret trådløst netværk på som er problemet, da problemet typisk opstår nog jeg logger på netværket med den bærbare.