Avatar billede jarl-g Nybegynder
16. juni 2006 - 14:30 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af Macromedia Flash design

Ja, så er tiden åbenbart kommet til at jeg skal "afsløre" mig flash design! Sad her i går aftes og var helt underligt til mode over at jeg faktisk var færdig!

Jeg har været gennem en masse designs, som også vil blive åbnet til offentligheden senere (Haha, selvhøjtidelig eller hva'?)

Men her er den

http://www.jpag.frac.dk

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede jarl-g Nybegynder
16. juni 2006 - 14:31 #1
PS. Jeg laver senere så man ikke kan zoom'e og så videre, men bare generelt design? :)
Avatar billede mclemens Nybegynder
17. juni 2006 - 22:06 #2
Design ser ok ud, selvfølgelig kan det hele laves uden flash men med html, css og javascript istedet ... flash har selvfølgelig en fordel med sin zoom funktion iforhold til almindelig html,css og js ... og så lidt lettere tilgængelig håndtering af effekter :o)

- Regner med det zoom hentyder til at man kan lave indholdsruden større eller mindre? Den virker lidt for lille på min 800x600 pixels opløsning og jeg overvejer at øge min opløsning p.t....

Synes ikke artworks menuen virker helt endnu, men det var jo også design, du skulle bruge feedback på: Så, ja pænt design og let læseligt :o) Og der er heldigvis ikke noget hoppe di hop eller vildt irriterende flash effekter, der gør at man lukker siden med det samme ;o)
Avatar billede jarl-g Nybegynder
18. juni 2006 - 00:03 #3
Tak for kommentaren. Er den så lille? Hmm, det må jeg lige se på. Anyways, Hvordan kan jeg gøre Artworks menuen "Bedre" (Eller hvad du mener?) :)

Tak anyways :)

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede mclemens Nybegynder
18. juni 2006 - 00:13 #4
ww w.dkif.com/users/clemens/tmp.png
Fjern mellemrum (67,5 kb)
Avatar billede jarl-g Nybegynder
18. juni 2006 - 10:49 #5
Nåårh!

Det er der mit seneste Artwork skal være, som så er lavet om til en knap der åbner det i fuld størrelse i en pop-up.

Så står Info'en omkring billedet ved Hover effekt :)

Det var sådan det var ment, men ved ikke om det er en god idé?

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede mclemens Nybegynder
18. juni 2006 - 11:01 #6
Ok, forstår bedre nu ...
Joh, den lyder god nok...
Avatar billede jarl-g Nybegynder
18. juni 2006 - 11:21 #7
Okay :)

Send da lige et svar :)
Avatar billede mclemens Nybegynder
18. juni 2006 - 11:27 #8
Ok, kaster lige et svar...

Men der kommer nok (måske) lidt mere feedback på
design, hvis du holder den åbent et stykke tid længere ...

Hvis du vælger at lukke nu så kast lige selv et svar også
og fordel point med 190 til dig selv og 10 til mig ;o)
Avatar billede jarl-g Nybegynder
18. juni 2006 - 18:55 #9
Nu har den været oppe lidt tid, men det ser ikke ud til at der kommer mere.

Du for da hundrede point og Full karma så, hvis det skal være på DEN måde :D

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede jarl-g Nybegynder
18. juni 2006 - 18:55 #10
Som skulle have været et svar
Avatar billede jarl-g Nybegynder
18. juni 2006 - 18:56 #11
Som det ikke blev, undskyld
Avatar billede mclemens Nybegynder
18. juni 2006 - 19:25 #12
[ hvis det skal være på DEN måde :D ]
- Øv, altså :D ... Mange tak for point og karma så :o)