Avatar billede egede Nybegynder
09. maj 2001 - 22:11 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Alle de åbne spm.

Hvis vi nu alle kiggede vores egen profil igennem og lukkede evt. glemte/ubesvarede spm. kunne vi så ikke få lukket en del tilsammen?
Avatar billede xenophobia Nybegynder
09. maj 2001 - 22:12 #1
Dette spm. er blevet oprettet 100.000.000.000 gange!
Avatar billede astalavista Nybegynder
09. maj 2001 - 22:13 #2
xenophobia  >> jeg tror du overdriver lidt ;-)

/A
Avatar billede xenophobia Nybegynder
09. maj 2001 - 22:13 #3
Jeg gør det, men alle snyde personerne kan jeg ikke tale for!
Avatar billede xenophobia Nybegynder
09. maj 2001 - 22:13 #4
Rundt regnet ;)
Avatar billede egede Nybegynder
09. maj 2001 - 22:14 #5
Vidste jeg ikke, lukker det igen.
Avatar billede zyclon Nybegynder
09. maj 2001 - 22:14 #6
Er det nogensinde blevet foreslået at alle spm. blev lukket efter 2 mdr. og pointsne forsvandt ud i den blå luft ?

Det kunne være at det ville hjælpe på det store antal af spm.

/*Zyclon*\\
Avatar billede egede Nybegynder
09. maj 2001 - 22:15 #7
zyclon -> Ja, men det går desværre ikke fordi det jo er en nem måde at få et svar gratis.
Avatar billede egede Nybegynder
09. maj 2001 - 22:18 #8
Mee du har ret, hvis man ikke fik pointene igen kunne det da afskrække nogle.
Avatar billede egede Nybegynder
09. maj 2001 - 22:19 #9
mee = men
Avatar billede zyclon Nybegynder
09. maj 2001 - 22:19 #10
egede -> Det er det da også at lade være med at lukke spørgsmålet, det er derfor at pointsne skulle forsvinde og ikke tilgå nogen. Jeg synes mange af de åbne spørgsmål har fået en ordentlig besvarelse der sikkert kunne bruges.
Avatar billede egede Nybegynder
09. maj 2001 - 22:21 #11
Det har de langt de fleste nemlig. Men der er også nogle der tror at de 1 år efter oprettelsen stadig kan få et svar.
Avatar billede leif Seniormester
09. maj 2001 - 22:42 #12
Undskyld, men hvis man nu kunne få nogen \"kompetente\" mennesker i hver kategori til at lukke de åbne spørgsmål ville det hjælpe. Men det ville selvfølgelig tage noget tid med ca. 11167 åbne spørgsmål !!!
Avatar billede egede Nybegynder
09. maj 2001 - 22:44 #13
Vi skal nok have en admin der kun lukker spm. i et par måneder, så fyrer vi ham og hyrer ham igen om et år.
Avatar billede leif Seniormester
09. maj 2001 - 22:50 #14
egede >>> Ja, så noget lignende, men i CoAdmin i hver kategori og ikke en CoAdmin til det hele, men skal selvfølgelig kun være i den pågældende kategori.
Avatar billede Jman Praktikant
09. maj 2001 - 23:14 #15
Var der ikke noget om at man en gang blev mindet om, hvis man havde åbne sp.
Kunne man evt. nedsætte rykkertiden på det ???
Avatar billede zyclon Nybegynder
09. maj 2001 - 23:22 #16
superior -> tror ikke det ville hjælpe. Jeg tror desværre at mange bare ignorere denne besked.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
10. maj 2001 - 08:41 #17
Det bliver en automatisk funktion, som desværre ikke kan tage stilling, til et svars kvalitet. Point slettes.
Avatar billede leif Seniormester
10. maj 2001 - 08:43 #18
andreas_admin >>> Hvad med mit løsningsforslag, så ville man ikke miste point på et godt, svar.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
10. maj 2001 - 08:46 #19
Det err der ikke frivillige nok til, og systemet er ikke stabilt nok.
Avatar billede leif Seniormester
10. maj 2001 - 08:49 #20
Systemet ikke stabilt nok ???

Men okay, hvis I ikke mener man kan få nogen folk til det, så ja, okay.