Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2006 - 17:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design:) ikke Inhold 3

Dav.

Nu har jeg prøvet at lave et nyt design.

http://leol.dk/design/
Avatar billede jarl-g Nybegynder
15. juni 2006 - 17:51 #1
Det er alt for flydende. Der er ingen kontrast eller sammenhæng. Prøv evt. hvor menu-headlines'ne er at lave en anden baggrund i den tabel

Ellers meget fint

Mvh.

Jarl-G

PS. en ting jeg fandt meget sjov er, at dit copyright går fra år 2005 til år 20056 :D
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2006 - 18:37 #2
Menu headeren er ændret nu. Men jeg vidste ikke helt hvad du mente med. Jeg har skiftet farve.:)

Mvh.
Leo

PS. Ang. copyright:)
Det er fordi jeg havde kommet til at skrive 2005 så troede jeg havde slettet 5'tallet så der kom til at stå 56. Retter det nu:D
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2006 - 18:38 #3
Er der slet ingen ting der kan laves om ellers?
Avatar billede jarl-g Nybegynder
15. juni 2006 - 18:52 #4
Jo. Det flyder stadig for meget! saml det, så der ikke er så store mellemrum.

Og skift baggrundsfarven til en mørkere rød

:)
Avatar billede trav4u2 Novice
15. juni 2006 - 18:59 #5
Her er et par hurtige :-)

Boksen med copyright liner ikke til venstre og
do. med menuboksenes header mod højre.

Farver er jo en smagssag, men jeg foretrækker
absolut noget mere afdæmpet. Jeg får helt ondt
i øjnene af de 2 røde farver.

Hvad betyder ” Bedst pÃ¥ nettet” egentlig :-)

Bortset fra det er jeg også selv en stor tilhænger
af centrering; så det er fint. Jeg ville måske vælge
et lidt bredere design. Der er jo plads nok.

Der er ingen grund til at skrive copyright for tidligere år.
Du kan nøjes med 20056 . Ups 2006 :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2006 - 19:04 #6
Meget morsomt:P
Ser sejrer ud med 2005-2006.  Det med Bedst pÃ¥ nettet er en fejl der skal stå Bedst på nettet men der er et eller andet galt
Avatar billede cpacan Nybegynder
21. juni 2006 - 15:26 #7
Bredden på overskriftboksene er forskellig fra menu- og tekstbokse.

Skrappe farver, men det er nok med vilje.

Dine headings er skrevet med en skrifttype (arial?), som slet ikke passer til resten af designet. De er ikke integreret godt nok - svært at forklare, men de virker forkerte.

Hvid tekst på sort giver trætte øjne.

Ellers et skarpt design.
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. juni 2006 - 13:41 #8
Pas på med alt for dunkle farver. Det virker, for mig, meget "følelseskoldt" ved første øjekast.
Måske kunne et bare lyse, pæne billeder/grafik give lidt kontrast til de mørke farver og gøre det lidt mere "smooth".

Fint ellers! :)