Avatar billede betzall Nybegynder
15. juni 2006 - 13:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Chelseafc.nu

Hej Eksperter.

Jeg har en hjemmeside som jeg godt vil havde vuderet :)

http://www.chelseafc.nu

MVH.
Alexander
Avatar billede jarl-g Nybegynder
15. juni 2006 - 15:02 #1
Ganske, ganske flot! Alt det grundlæggende er fakatisk på plads, så her kommer blot et par få "fif" :)

1. Øverst er der det der "15-06-2006 ChelseaFC.nu - Tillykke med mesterskabet 2005/06". Det skal blot væk ;). Det kan evt. stå et andet sted, men ikke dér.

2. Det der ChelseaFC.nu ude i højre side af banneret skal heller ikke være der. Dette skal ikke blot rykkes et andet sted hen, det skal væk

3. Banneret er VILDT fedt, men desværre er skriften lidt pixeleret. (Ellers virkelig fedt banner! :-)

Det var det eneste jeg kan komme på. Navigationen er meget fin, så, ja :D

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede betzall Nybegynder
16. juni 2006 - 18:31 #2
Ok, Tak.

Hvordan giver jeg dig point ;) er ny herinde
Avatar billede jarl-g Nybegynder
18. juni 2006 - 00:16 #3
Tryk på mit navn nederst og tryk "Accepter svar" Eller hvad der står :D
Avatar billede betzall Nybegynder
18. juni 2006 - 11:16 #4
- lukker