Avatar billede ut-zone Nybegynder
08. juni 2006 - 18:02 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Kan ikke formatere

Hejsa. Jeg har et lille problem med min computer.. Jeg vil gerne formatere, men når jeg genstarter med xp-cd i og kommer til det stykke hvor jeg skal trykke på en tast for at starte fra cd, sker der intet selvom jeg trykker på alle mulige taster.
Jeg har et trådløst logitech tastatur, men det virker fint nok, så det burde ikke være det.

Hjælp??
Hilsen Henrik
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. juni 2006 - 18:05 #1
Du skal have et PS2 tastatur, mange trådløse har kun en gyldig tast i DOS DEL/F taster
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. juni 2006 - 18:12 #2
Du kan starte xpèn fra windows.
Avatar billede ut-zone Nybegynder
08. juni 2006 - 18:13 #3
okay.. og hvad er det lige et PS2-tastatur er? :)
Avatar billede ut-zone Nybegynder
08. juni 2006 - 18:14 #4
når jeg starter den fra Windows vil den heller ikke virke. Den siger, at den version af XP der er på cd'en er ældre end den på computeren og derfor blokerer den muligheden for at gøre det på den måde..
08. juni 2006 - 18:24 #5
... du skal låne/skaffe en LEDNINGS baseret staveplade (=tastatur) - bare til opstarten.
Drivers til TRÅDLØS vågner først op når Windows ER startet op...
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
08. juni 2006 - 19:26 #6
man kan få sådan et lille stik ved din lokale edm mand, hvor man sætter usb stikket i, og så er det i stedet et ps2 stik....
Avatar billede ut-zone Nybegynder
08. juni 2006 - 20:10 #7
jeg takker.. det virkede. Fik en ven til at tage et stenaldertastatur med, men fandt ud af at jeg også havde sådan et lille stik som christiansenbo foreslo og det virkede, så jeg gir point til alle. I skal bare lige komme med et svar!
tak for hjælpen..

mvh Henrik
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
08. juni 2006 - 20:25 #8
velbekomme :D
Avatar billede ut-zone Nybegynder
08. juni 2006 - 20:42 #9
godt så mangler vi lige dr1, hvis personen altså vil have point..
08. juni 2006 - 21:29 #10
Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede hcma Novice
09. juni 2006 - 00:03 #11
eller også hopper man ind i bios og laver en lille indstilling så der understøttes trådløst usb tastatur+mus