Avatar billede sobo Nybegynder
08. juni 2006 - 09:54 Der er 1 løsning

Vodafone eller mobiltelefon?

Diskussionen har måske været taget før, men lad os bare prøve endnu engang. På min foreståenden sommerferie rundt i Danmark (både Bornholm og Jylland) tager jeg den bærbare med, så jeg bl.a. kan tjekke lidt mail og skrive lidt til min "blog".

Nu melder spørgsmålet sig om jeg skal gå på nettet via min "Nokia 5140i" og programmet "Nokia PC Suite" eller via en mulighed jeg har fundet hos TDC, hvor jeg kan købe et "Vodafone 3G - Novatel" indstikskort til computeren, og således komble på 3G nettet.

Hvis vi ser bort fra etableringsudgifterne til "Vodafone" kortet og kun betragter den rene forbrugsudgift, hvilken netopkobling mon så er den billigste til det behov, som jeg skitserede i indledningen?

Er der forskel på de to opkoblingsmetoder, når vi fokuserer på stabilitet, dækning og hastighed?
Avatar billede sobo Nybegynder
14. juni 2006 - 14:08 #1
lukker....